قراردادهای مشارکتی با ارزش ۶۰۲ میلیارد تومان در پردیس امضا شد

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: قراردادهای مشارکتی و روبنایی به ارزش ۶۰۲ میلیارد تومان در مسکن مهر پردیس امضا شد.

«مهدی هدایت» روز چهارشنبه به خبرنگاران افزود: در همین چارچوب ساخت ۳۲ مجموعه تجاری، ۱۰ واحد آموزشی و چهار قرار داد مشارکتی و روبنای در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: شش قرارداد بزرگ مشتمل بر ۳۲ مجموعه تجاری به متراژ  ۳۰ هزار مترمربع و با اعتبار ۳۷۷ میلیارد تومان و ۱۰ واحد آموزشی با ۸۰ باب کلاس درس با ارزش ۱۲۵ میلیارد تومان امضا شد و از امروز اجرا می شود.

این مقام مسئول با اشاره به جزئیات طرح های اجرایی، اظهار داشت: پنج مجموعه بوستان در ۱۰ هکتار فضای سبز با ۵۰ میلیارد تومان، چهار مجتمع مذهبی با ارزش ۳۰ میلیارد تومان، یک مرکز درمانی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان و ۲ مجموعه  فرهنگی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان در پی امضای تفاهم نامه در فازهای مسکن مهر پردیس ساخته می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، اظهار داشت: روند خدمات دهی به فازهای مسکن مهر تداوم خواهد داشت و قراردادهای مشارکتی برای تکمیل زیرساخت‌ها منعقد می شود.

هدایت ادامه داد: در فازهای ۵، ۸، ۹، ۱۱ مسکن مهر پردیس تمام سرانه‌های عمومی با توجه به افق جمعیتی ایجاد و پردیس اولین شهری است که تمامی سرانه‌های عمومی آن تکمیل می شود.

وی با بیان اینکه در فازهای جدید پردیس، کلانتری، مدرسه، پارک، فضای تجاری احداث می‌شود، افزود: وضعیت خدمات دهی به ساکنان فاز هشت بهتر از دیگر فازها و مدارس جدید در حال ساخت و مراکز درمانی این فاز به شبکه بهداشت تحویل شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه تحقق سرانه‌های عمومی به سرعت در حال انجام است، اظهار داشت: درفرآیند مناقصه و مباحث مالی شرکای خوبی داریم که این طرح ها از زمان بندی که در قرارداد ها اعلام شده زودتر به اتمام خواهد رسید.

هدایت گفت: زمان اتمام طرح ها در هر قرارداد متفاوت است و با برنامه ریزی انجام شده تمام آنها طی ۲۴ ماه به اتمام خواهد رسید و ۶ قرارداد امضا شده تا پایان سال ۱۴۰۱ تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: ۲ قرارداد بزرگ به ارزش یک هزار و ۶۵ میلیارد ریال اجرایی شده و در حدود ۶۵۰ میلیارد ریال طرح دیگر هم تا ماه های آینده واگذار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در سالجاری، برای خدمات روبنایی نظیر پارک، مسجد، کلانتری، درمانگاه و مدرسه چهار هزار میلیارد ریال فراخوان شده که تمام هزینه آن به سرانه های ساخت طرح ها افزوده می شود و با ساخت این آنها در قالب بسته های فراخوان شده، منابع مالی مطمئن برای اجرای خدمات شهری  مورد نیاز تامین خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha