شهرکرد میزبان آثار جشنواره فیلم فجر است

۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۱۵
کد خبر: 84207020
شهرکرد میزبان آثار جشنواره فیلم فجر است

شهرکرد-ایرنا-معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از میزبانی شهرکرد از آثار سی و نهمین جشنواره فیلم فجر(سودای سیمرغ) به صورت همزمان از ۱۵ تا ۲۲ بهمن در پردیس سینمایی بهمن و سینما غدیر خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهرام فرجی افزود: ۱۶ فیلم بخش مسابقه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر(سودای سیمرغ) به صورت همزمان از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری در شهرکرد نمایش داده می‌شوند که اکران این فیلم‌ها در سه سانس در پردیس سینمایی بهمن و سینما غدیر شهرکرد صورت می‌گیرد و فروش بلیت‌ها به صورت اینترنتی است.
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های گیشه هفت، ایران تیکت و سینما تیکتwww.irantic.com . www.cinematicket.org . ww.gisheh۷.com بلیت فیلم‌های مورد نظر خود را تهیه و خریداری نمایند.
وی تاکید کرد: جشنواره فیلم فجر مهم‌ترین رویداد هنری و سینمایی ایران است که هر ساله در بهمن ماه به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می شود.

به گزارش ایرنا،۲ فیلم سینمایی بلند «بچه گرگ‌های دره سیب» به کارگردانی فریدون نجفی و تهیه‌کنندگی مجید برزگر و شهرام ابراهیمی و فیلم «خانه ماهرخ» به کارگردانی شهرام ابراهیمی و تهیه‌کنندگی شهاب حسینی و محمدرضا محمدی از هنرمندان استان جزء ۶۲ فیلم سینمایی بلند راه‌یافته به جشنواره فیلم فجر تا پیش از اعلام نامزدهایی در نهایی در این جشنواره حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha