تمامی پیشرفت های کشور به برکت انقلاب اسلامی است 

یاسوج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی پیشرفت های کشور در ابعاد، عرصه ها، زمینه ها و حوزه های گوناگون در ۴۲ سال گذشته به برکت نظام و انقلاب اسلامی است.  

به گزارش ایرنا، احد جمالی روز سه شنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: امروزه دوران بالندگی و فرهیختگی انقلاب اسلامی بوده و پایداری کنونی آن نیز مرهون خون ها، ایثارگری ها و فداکاری های قشرهای مختلف ملت ایران در چهار دهه اخیر است. 

وی افزود: سه محور اصلی انقلاب اسلامی شامل شکل گیری و پیروزی، تثبیت و بالندگی و فرهیختگی است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ملت ایران افتخار می کنند که هم اینک در یک نظام اسلامی و همراه با عزت، پیشرفت و اقتدار زندگی می کنند. 

جمالی عنوان کرد: باید نقد، بررسی و آسیب شناسی شود که در چهار دهه اخیر در چه عرصه هایی از ظرفیت های متعدد کشور استفاده نشده و در چه مواردی نیز می توان استفاده مطلوبتری کرد. 

وی ابراز داشت: ایران یک درصد جمعیت و مساحت دنیا را دارد اما حدود پنج یا ۶ درصد منابع و ذخایر جهان را به خود اختصاص داده است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزرگترین سرمایه هر کشور منابع انسانی آن بوده و ایران نیز در این زمینه در دنیا مطرح و سرآمد است.  

جمالی اظهار داشت: اقتصاد ایران در حال دانش بنیان شدن است و باید در این مسیر مهم با جدیت و اقتدار بیشتری حرکت شود. 

وی افزود: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برنامه های خود به مناسبت گرامیداشت دهه فجر امسال را هر چه سریعتر به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان ارائه دهند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز گلایه از حضور نیافتن برخی مدیران اجرایی این استان در نشست های ستاد بزرگداشت دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: چنین امری گاهی اوقات بدون هیچگونه دلیل موجه بوده حال آنکه این نشست جزو نشست های مهم برگزار شده در استان است. 

جمالی عنوان کرد: تصمیم ملی و حاکمیتی مبنی بر برگزاری رژه خودرویی، موتوری و دوچرخه سواری به جای راهپیمایی در یوم الله ۲۲ بهمن امسال به دلیل محدودیت ایجاد شده بر اثر شیوع بیماری کرونا است. 

وی ابراز داشت: اقدام های لازم از سوی شهرداری های کهگیلویه و بویراحمد برای آذین بندی و نصب بنر و بیلبرد در شهرهای این استان انجام شود. 

جمالی گفت: بهره گیری بیشتری از ظرفیت مهم فضای مجازی در کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری برخی از برنامه های دهه فجر امسال و تشریح خدمات و دستاوردهای ۴۲ ساله نظام و انقلاب شود. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: شعار محوری دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استوار» است. 

حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: ۲۲ کمیته به منظور برنامه ریزی لازم و برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر برنامه های دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شده است. 

وی افزود: این کمیته ها گزارش عملکرد و فعالیت های خود را به زودی به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کنند. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین هر چه بیشتر خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام و انقلاب است. 

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: هر چه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد اهمیت پرداختن به دستاوردها و خدمات نظام و تشریح آنها نیز مضاعف تر می شود. 

وی ابراز داشت: ۲ دلیل اصلی این امر شامل آشنایی محدود نسل جدید با نحوه شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش گسترده دشمنان برای سیاه نمایی و بزرگنمایی مشکلات و کمبودها با هدف ایجاد نا امیدی بین ملت ایران و خدشه دار کردن پشتوانه مردمی نظام است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و یوبراحمد گفت: باید وضعیت کشور در دوران قبل از انقلاب به درستی تحلیل شود تا قشرهای مختلف مردم به ویژه نسل جوان بهتر متوجه شوند که ایران چه شرایطی داشت و اکنون در چه جایگاهی قرار دارد. 

حجت الاسلام خاضع با اشاره به بی شمار بودن خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب، اظهار داشت: ایران با وجود جنگ هشت ساله، تحریم ها، تهدیدها و توطئه های متعدد توانسته به کوری چشم دشمنان در ۴۲ سال اخیر به پیشرفت های قابل توجهی در ایعاد مختلف دست یابد. 

وی افزود: وجود مشکلات و کمبودها در کشور به هیچ وجه انکار نمی شود که برخی از آنها به دلیل تحریم های ظالمانه دشمنان بوده و تعدادی نیز ناشی از سوء مدیریت ها است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تجربه نشان می دهد که هرگاه ملت ایران در مسیر آرمان های ناب نظام، انقلاب و ولایت فقیه حرکت کرده اند موفق بوده و پیشرفت داشته اند. 

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: شامگاه ۲۱ بهمن امسال آیین نورافشانی به مناسبت بزرگداشت دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در تپه نورالشهدای شهر یاسوج برگزار می شود.

۱۲ تا ۲۲ بهمن هر سال به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha