۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 1209
کد خبر: 84199517
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تقدیر فدراسیون جهانی اسکواش از صالحی امیری

۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۳۷
کد خبر: 84199517
تقدیر فدراسیون جهانی اسکواش از صالحی امیری

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون جهانی اسکواش با ارسال تقدیرنامه، رسما از رییس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران بواسطه حمایت‌های او از فدراسیون اسکواش ایران، قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، «زینا بولدریج» رییس جدید فدراسیون جهانی  اسکواش از حضور رییس کمیته ملی المپیک ایران در اردوی ملی‌پوشان این رشته و حمایت‌های وی از مجموعه اسکواش با ارسال نامه‌ای قدردانی کرد.

در متن تقدیرنامه آمده است:

حمایت رییس کمیته المپیک از حضور بازیکنان اسکواش در رویدادهای بین‌المللی برای ما بسیار انرژی بخش است و فدراسیون اسکواش ایران به ریاست مسعودسلیمانی تنها نهاد مورد تایید ما در توسعه این ورزش در ایران است. عنایت شما به عنوان مقام عالی و ارشد ورزشی یک کشور موجب تشکر و افتخار فدراسیون حهانی اسکواش خواهد بود.

تقدیرنامه جهانی از رییس المپیک ایران به نیابت رییس جهانی اسکواش توسط تیم مسول در فدراسیون حاضر  در محل کمیته ملی المپیک به سیدرضا صالحی امیری با هماهنگی قبلی اهدا خواهد شد.

اردو آماده‌سازی تیم اسکواش جوانان ایران در مرکز ملی تیم‌های ملی انقلاب در حال برگزاری است و رییس کمیته ملی المپیک ایران چهارم بهمن ماه از این اردو بازدید و با بازیکنان و کادرفنی به گفت‌وگو پرداخت و گفت: اسکواش‌بازان  در سال ۱۴۰۰ بدون نگرانی در مسابقات مهم بین‌المللی  شرکت کنند و دیگر دغدغه تجهیزات هم نداشته باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha