۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۵۱
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 84198713
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بستری شدگان کرونایی در آذربایجان‌‎غربی به ۳۳۳ نفر کاهش یافت

ارومیه- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: طبق آخرین آمار، ۳۳۳ بیمار با تشخیص سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری بوده و اقدامات درمانی بر روی آنان در حال انجام است.

دکتر جواد آقازاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، ۱۹۹ نفر مشکوک به کرونا و ۱۳۴ نفر نیز مبتلای قطعی به بیماری کووید ۱۹ هستند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر همچنین ۱۰۶ نفر در مراکز درمانی تحت مراقبت های ویژه و ۲۷ نفر نیز متصل به دستگاه ونتیلاتور هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد ابتلای ۱۹۸ نفر به بیماری کووید ۱۹ در استان بودیم که از این تعداد حدود ۵۷ نفر بستری شده و پنج مورد فوتی بر اثر ابتلا به این بیماری گزارش شده است.

آقازاده اظهار کرد: تاکنون سه هزار و ۴۹۹ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان غربی جان خود را از دست داده و ۱۰۳ هزار و ۷۵۲ نفر نیز به این بیماری مبتلا شده اند.

وی گفت: برای ایجاد روند کاهشی مستمر و کاهش بستری شدگان، مبتلایان و فوت شدگان بر اثر ابتلا به کووید ۱۹، رعایت مستمر موارد بهداشتی و خودداری از دورهمی های خانوادگی یک ضرورت اساسی به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، حدود ۷.۵ درصد مبتلایان و نزدیک به ۶ درصد فوت شدگان بر اثر ابتلا به کرونا در کشور مربوط به آذربایجان غربی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha