مسابقات دوصحرانوردی قهرمانی کشور در خرم‌آباد برگزار می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - رییس‌ هیات دوومیدانی لرستان گفت: مسابقات قهرمان کشوری دوصحرانوردی در بخش آقایان و بانوان در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا سیاوش سپهوند روز شنبه‌ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مسابقات دوصحرانوردی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان با عنوان یادواره ۶هزارو ۳۰۰ شهید لرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: ۱۰ بهمن مسابقات آقایان و ۱۸ بهمن مسابقات بانوان در روستای ده‌پیر شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود و هشت ورزشکار لرستانی در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

سپهوند با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود حدود ۳۰۰ ورزشکار دختر و پسر از سراسر کشور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کنند گفت: استعدادیابی و معرفی ورزشکاران برتر به رقابت‌های مختلف از اهداف مهم این رقابت‌ها می‌باشد.

وی ادامه داد: در سال ۹۸ برای نخستین بار حمایت مالی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد میزبانی رقابت‌های لیگ را در بخش بانوان و آقایان برگزار کردیم و توانستیم ایرادات ساختاری ورزشکاران و مربیان لرستانی را برطرف کنیم.

سپهوند افزود: فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی اعتماد خوبی به دوومیدانی لرستان دارد و این هیات کانون توجه شده است.

وی با اشاره به ساماندهی مربیان پایه گفت: ۷۳ مربی از سطح کشور جمع‌آوری و در رده‌های مختلف تقسیم شده‌اند که در این راستا ۱۶ مربی جوان به کادر فنی ورزشی لرستان اضافه شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha