۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۲۵
کد خبرنگار: 1374
کد خبر: 84193175
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تساوی دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نفت مسجد سلیمان

اصفهان-ایرنا- دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و نفت مسجد سلیمان از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور، با تساوی بدون گل پایان یافت.

به گزارش ایرنا، تیم ذوب‌آهن که در سال جاری رحمان رضایی را بعنوان سرمربی خود در اختیار دارد در بازی های قبلی خود نتوانست نتایچ خوبی را کسب کند و در ۱۲ دیدار گذشته خود، بردی را کسب نکرده است.

این تیم از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان نفت مسجد سلیمان بود که بازهم تساوی دیگری برای این تیم رقم خورد.

بازیکنان این تیم در ابتدای بازی حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دیدند که با بی دقتی از بین رفت.

در یکی از صحنه ها در دقیقه ۱۰ ارسال حدادی فر برای مهاجمان این تیم موقعت گل بوجود آورد که این فرصت تبدیل به کرنر شد و نتیجه ای در برنداشت.

در ادامه، تیم میهمان نیز که با هدایت مربی اصفهانی خود مجتبی حسینی در این فصل نتایج خوبی کسب کرده است در ضدحملات خود فرصت های گلزنی داشتند که به ثمر نرسید.

بازیکنان تیم ذوب آهن در این دیدار حملاتی را  روی دروزاه حریف تدارک دیدند که مدافعان و دروازه بان نفت مسجد سلیمان بخوبی تاکتیک های مربیان خود را در زمین پیاده کردند و تساوی دیگری را برای سبزپوشان اصفهانی رقم زدند.

در این دیدار برای ذوب آهن یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، قاسم حدادی فر، علی دشتی، میلاد جهانی، دارکو بیدوف، دانیال مؤمنی، فرشاد محمدی مهر و مجتبی حق دوست با هدایت رحمان رضایی به میدان رفتند .

در تیم نفت مسجد سلیمان نیز مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی فرد، سجاد جعفری، فرید بهزادی کریمی، محمد بلبلی، محمدمهدی احمدی، محمد مهدی محبی، فرهاد مجد کرمانشاهی، نیما انتظاری، میثم تهی دست و ساسان حسینی فرد بازی کردند.

اکنون تیم ذوب‌آهن اصفهان با هشت امتیاز در رده پانزدهم و نفت مسجد سلیمان با شانزده امتیاز در رده پنجم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha