۲۸ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 1389
کد خبر: 84188310
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی تراکتور: استقلال را به طور کامل آنالیز کردیم

تبریز - ایرنا - مربی تیم تراکتور گفت: زمان زیادی برای آنالیز استقلال داشتیم و پس از بازی با ذوب آهن روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کردیم.

عباس چمنیان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای کسب برتری در این دیدار تمرکز کرده ایم تا بدون حرف و حدیث استقلال را شکست دهیم.

وی اظهار داشت: استقلال یکی از تیم‌های بزرگ کشور  و قابل احترام است و در طول فصل هم استقلال یکی از همسایگان ما در جدول بوده و کسب امتیاز مقابل این تیم یکی از هدف های اصلی ماست.

وی افزود: اولویت اول ما این است که فوتبال با کیفیتی را در شأن نام تراکتور به نمایش بگذاریم و قطعاً کسب نتیجه هم اولویت دوم ماست و امیدواریم بازی به بازی بهتر شویم و در بازی‌های باقیمانده در نیم فصل به دنبال کسب رتبه خوب هستیم تا نیم فصل دوم را آماده تر آغاز کنیم.

چمنیان گفت: از تمام داشته هایمان برای کسب سه امتیاز بازی استفاده می کنیم و در با توجه به رسیدن تمام بازیکنان مصدوم با ترکیب کامل و آماده در راه رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: ترکیب نهایی با نظر کادر فنی و مسعود شجاعی مشخص می شود و سعی خواهیم کرد با استفاده از بازیکنان آماده سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

تیم های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۴.۳۰ فردا دوشنبه درتبریز مقابل هم قرار می گیرند. 

تراکتور با ۱۶ و استقلال با ۱۹ امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم جدول جای دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha