۲۵ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۳۸
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 84185892
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش مرکزی کرج آزاد سازی شد

کرج - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج اعلام کرد: در راستای حفاظت از بستر تولید، ۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.

اسماعیل صارمی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: این اراضی امروز با تخریب ۳۱ مورد تغییر کاربری غیر قانونی در  خیابان جم ماهدشت، منطقه  سه مهرشهر و نیز محمدشهر کرج با حضور نماینده دادستان، همراهی فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان و عوامل انتظامی این شهرستان آزاد سازی شد.
وی اظهار داشت: مردم هوشیار باشند که به ‌دام سودجویان نیافتند. حفاظت از حریم اراضی کشاورزی  بعنوان مهمترین گام در راستای تولید غذا وعدم وابستگی به واردات  با جدیت در دستور کار جهاد کشاورزی قرار دارد.
صارمی در ادامه با اشاره به اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی دراراضی مذکور افزود: بر اساس پیگیری‌های مستمر این مدیریت از طریق سامانه ۱۳۱ و با حکم مرجع قضایی در شهرستان ۳۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز از قبیل دیوار کشی، بنا، استخر، آلاچیق و محوطه سازی و دپوی مصالح تخریب شد.
مدیر جهاد کشاورزی کرج ضمن قدردانی از مساعدت و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شهرستان جهت اجرای احکام قضایی و جلوگیری از تغییر کاربری های غیرمجاز ، بر حفظ و حراست از باغات و اراضی کشاورزی تاکید کرد و گفت ما تمام توان  خود را در این راستا به کار خواهیم گرفت تا دست زمین خوران را از این اراضی که ثروت و سرمایه ملی هستند کوتاه کنیم.

شهرستان کرج حدود پنج هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی کشاورزی و باغی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha