زمینه سرمایه‌گذاری باید در کرمانشاه فراهم شود

کرمانشاه- ایرنا- نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت سرمایه‌گذاری در کرمانشاه، گفت: تمام مدیران استان باید به صورت جدی به دنبال فراهم‌کردن زمینه سرمایه‌گذاری باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهریار حیدری روز پنجشنبه در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: یکی از مهمترین راه ها برای برطرف کردن معضل بیکاری و افزایش رونق اقتصادی در استان ایجاد سرمایه گذاری است.

 وی تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان برای جذب سرمایه گذاری های کلان تمام توان خود را به کار می گیرند از این رو باید مدیران استانی نیز در این راستا حرکت کنند و به دنبال جذب سرمایه گذار باشند.

حیدری با اشاره به ظرفیت های حوزه انتخابی خود، عنوان کرد: قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب به واسطه داشتن میادین نفتی و گازی غنی، منابع معدنی و ظرفیت های گردشگری، زمینه مناسبی برای حضور سرمایه گذاران دارند.

وی افزود: هم مرزی با کشور عراق یکی از مهمترین ظرفیت های این شهرستان ها برای توسعه است که باید به خوبی از آن بهره گرفت.

حیدری با تاکید بر اینکه باید ظرفیت های استان برای سرمایه‌گذاری را معرفی کنیم، گفت: پیشنهاد ما برای موفقیت در این زمینه برگزاری همایش سرمایه‌گذاری به ویژه در سه شهرستان یاد شده است.

 نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، به مشکل صادرکنندگان اشاره کرد و گفت: بازرگانان کرمانشاه به جای فعالیت های بزرگ بین المللی پیله وری می کنند و پیله وران نیز کارگر شده اند.

حیدری با تاکید بر ضرورت حفظ جایگاه ایران در بازار عراق گفت: در صورتی که مشکلات صادرکنندگان به همین شکل ادامه داشته باشد، منجر به کمرنگ شدن نقش ایران در بازار عراق خواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها