۲۳ دی ۱۳۹۹، ۱۹:۱۱
کد خبرنگار: 2051
کد خبر: 84183500
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار اراک: قطع زنجیره کرونا از افتخارات طرح شهید سلیمانی است

اراک - ایرنا - فرماندار اراک گفت: قطع زنجیره کرونا و کاهش چشمگیر شمار مبتلایان به کرونا از افتخارات اجرای طرح شهید سلیمانی در این شهرستان است.

حسین بختیاری عصر سه‌شنبه در آیین رزمایش کمک‌های مومنانه محله محور در پایگاه بسیج حزب‌الله اراک، افزود: طرح شهید سلیمانی با محوریت مراقبت و خدمات، شناسایی زودهنگام بیماران، توسعه درمان و قرنطینه خانگی در اراک همزمان با نقاط مختلف کشور اجرا شد و نقش موثری در کنترل این بیماری ایفا کرد.
وی ادامه داد: این طرح با مشارکت مردمی درحال اجراست و توان بسیج، خانه‌ها و شبکه‌های بهداشت به خدمت گرفته شده است و بدون شک یکی از کم هزینه‌ترین طرح هایی بود که انتظارات مردمی را در راستای کنترل ویروس کرونا برآورده کرد.
فرماندار اراک اظهار داشت: از ویژگی‌های این طرح، همکاری تمامی اقشار و اقدام مناسب توسط مجموعه بسیج و دانشگاه علوم پزشکی در کنار سایر اقشار به خصوص پایگاه های مقاومت، مساجد و همراهی مردم برای غلبه بر بیماری و کمک به اقشار مختلف است.
فرمانده سپاه ناحیه اراک نیز گفت: یک‌هزار و ۹۷۵ بسیجی در طرح شهید سلیمانی اراک حضور دارند که به صورت شبانه روزی در چهار حوزه رصد، حمایتی، نظارتی و مراقبتی فعالیت می‌کنند.
سرهنگ پاسدار محمد مهجوری افزود: توزیع غذای گرم، توزیع میوه، کمک به سالمندان، تامین مایجتاج خانواده‌های درگیر کرونا، اعزام نیرو در دو بخش خدماتی و پرستاری به مراکز درمانی و توزیع بسته‌های معیشتی از مهمترین اقدامات بسیجیان در طرح شهید سلیمانی اراک است.
وی ادامه داد: بازدید از کارگاه‌های تولیدی، سالم سازی و ضد عفونی محیط، توزیع اقلام بهداشتی، ارایه خدمات درب منزل، ارائه مشاوره و آگاهی بخشی از دیگر اقدامات طرح محله محور و مسجد محور شهید سلیمانی در اراک است.
بیش از هشت هزار بسته معیشتی در طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی توزیع شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha