زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون نجات غریق و غواصی مشخص شد

تهران- ایرنا- معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که مجمع عمومی انتخابی فدراسیون نجات غریق و غواصی هفتم بهمن ماه امسال برگزارمی شود.

 به گزارش ایرنا، این مجمع در محل آکادمی ملی المپیک برگزار می شود و از بین ۱۳ نامزد که برای تصدی ریاست فدراسیون نا نویسی کرد تنها صلاحیت ۶ نامزد محمد بابایی، عابد حقدادی، مهدی حیدری، رضا زندی خواری، فرهنگ شادنیا و فاطمه میرآخوری کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون نجات غریق و غواصی تایید شد.

ایلخان نوری چهارم که دی ماه سال ۹۶ در انتخابات فدراسیون نجات غریق و غواصی با کسب صد درصدی آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد و به ریاست ۲۸ ساله مصطفی میرسلیم در این فدراسیون پایان داد اما نتوانست دوره قانونی و چهار ساله خود را به سرانجام برساند.

تابعیت مضاعف رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی باعث شد تا در شهریورماه استعفا دهد و سرپرستی این فدراسیون را مهدی مستجاب‌الدعوه بر عهده دارد.

مجامع انتخابات فدراسیون‌های ورزشی که به دلیل پاندومی ویروس کرونا متوقف شده بود، پس از گذشت ۸۰ روز از برگزاری آخرین مجمع در ۲۰ مهرماه امسال، با انتخابات فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی در ۱۰ دی ماه از سر گرفته شد و پس از آن مجامع انتخاباتی فدراسیون های پزشکی ورزشی انتخابات  و  اسکی هم برگزار شد.

از طرفی با برگزای مجامع انتخاباتی فدراسیون های بازی های بومی محلی، بدنسازی و پزشکی ورزشی  و اسکی  هنوز زمان برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون شطرنج و موتورسواری و اتومبیل‌رانی اعلام نشده است.
هرچند تاریخ انتخابات فدراسیون شطرنج در ۶ آبان اعلام شد اما به دلیل محدودیت کرونایی لغو شده است.

در دولت یازدهم  تاکنون ۵۳ مجمع انتخاباتی و امسال با توجه به شیوع کرونا تاکنون هشت مجمع انتخاباتی برگزار شده است.

در دولت دوازدهم هم  از سال ۹۶ تاکنون هم ۳۶ مجمع انتخاباتی در قالب آیین‌نامه جدید برگزار شده است و با برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون نجات غریق در هفتم بهمن ماه سی و نهمین مجمع انتخاباتی در دولت دوازدهم  نودمین مجمع انتخاباتی از سال ۹۲ تاکنون خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha