۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84180508
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۱ واحد مسکن مددجویی در نقده ساخته شد

۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۱۳
کد خبر: 84180508
۲۱ واحد مسکن مددجویی در نقده ساخته شد

ارومیه- ایرنا- رییس بنیاد مسکن نقده با اشاره به اینکه عملیات ساخت ۳۲ واحد مسکن مددجویی در این شهرستان آغاز شده، گفت: طی یک سال گذشته ۲۱ واحد مسکن در این شهرستان ساخته و تحویل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته است.

رشید نقی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای هر واحد مسکونی ۴۰۰ میلیون ریال تا یک میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: ساخت ۴۰ واحد مسکن مددجویی در این شهرستان مدنظر است که با همکاری کمیته امداد ساخته و تحویل متقاضیان می‌شود.

 رییس بنیاد مسکن نقده، با اشاره به مقاوم سازی مساکن روستایی این شهرستان، اظهار کرد: هشت هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی در این شهرستان وجود دارد که تاکنون سه هزار و ۳۱۸ واحد مقاوم سازی شده است.

نقی زاده بیان کرد: یک هزار و ۴۶۳ واحد از این تعداد در بخش محمدیار و یک هزار و ۸۵۵ واحد در بخش مرکزی شهرستان نقده قرار دراد.

وی ییان کرد: واحدهای روستایی باقی‌مانده در برنامه زمانی هشت ساله مقاوم سازی می‌شود.

به گزارش ایرنا، نقده دارای ۹۵ روستا بوده که ۷۷ روستا بالای ۲۰ خانوار و ۱۸ روستا زیر ۲۰ خانوار است و یک‌هزار و ۱۹۳ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳۶ هزار و ۵۶ نفر در این روستاها زندگی می‌کنند؛ نقده با ۱۲۷ هزار نفر جمعیت و ۹۵ روستا در فاصله ۸۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر ارومیه قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha