دارنده چهار طلای پارالمپیک: شهید سلیمانی فرماندهی ورزیده و عملیاتی بود

تهران- ایرنا- دارنده چهار مدال طلا پارالمپیک گفت: سردار شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» یک شخصیت عملیاتی بود و برای حضور در میدان مقاومت همیشه ورزیدگی لازم را داشت و این می‌تواند الگویی خوبی برای ورزشکاران باشد.

به گزارش ایرنا، شهادت سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» اقشار مختلف ایران را در حزن و غم فرو برد و جامعه ورزش نیز به مانند سایر افراد جامعه از این اتفاق شوکه شدند اتفاقی که هر چند یکسال از آن می‌گذرد اما محبوبیت خاص این شهید در بین ورزشکاران موجب شد تا گروه ورزش ایرنا در سالروز شهادت او، مصاحبه‌ای با یکی از رزمندگان و قهرمانان ورزشی انجام دهد.  

«محمدرضا میرزایی» همان رزمنده‌ای است که پس از مجروحیت و از دست دادن توان حرکتی توانست با حضور در پنج المپیک مختلف چهار مدال طلا را از آن خود کند و اکنون یکی از پرافتخارترین ورزشکاران ایران اسلامی به شمار می‌رود.  

او روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بررسی ابعاد مختلف شخصیت سردار سلیمانی به عنوان یک قهرمان واقعی پرداخت و گفت: راز محبوبیت و موفقیت سردار دل‌ها تلاش و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر او بود که بدون وقفه از آغاز انقلاب اسلامی شروع و بیش از چهار دهه در ایران و سایر کشورهای حوزه مقاومت ادامه داشت. کسی نمی‌تواند خدمات این شهید بزرگوار در جنگ تحمیلی، مبارزه با مواد مخدر، کمک به آزادیخواهان جهان و مبارزه با داعش را نفی کند. او بیش از چهل سال از عمر خود را در مبارزه گذراند و در نهایت به آرزویش رسید. به قول مقام معظم رهبری شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ این سال‌ها بود.

دارنده چهار مدال طلا پارالمپیک با اشاره به مکتب شهید سلیمانی در ایران عنوان کرد: ایران از سردارانی مانند شهید سلیمانی خالی نیست بلکه هستند بزرگانی که در گمنامی هم اکنون در بخش‌های مختلف به ویژه محور مقاومت کارهای بزرگی را انجام خواهند داد.  

میرزایی با اشاره به روحیه خستگی ناپذیر شهید سلیمانی تصریح کرد: او نمونه بارز یک قهرمان واقعی بود و چهل سال تمام توانست به عنوان یک نیروی عملیاتی در صحنه‌های مختلف حاضر شود. او ورزیدگی لازم را داشت و توانست با آمادگی این راه را به پایان برساند. بدون شک میزان تلاش وی در چهار دهه برای هر ورزشکاری می‌تواند الگو باشد. البته شهید سلیمانی در گذشته و قبل از انقلاب اسلامی ورزشکار بوده و در رشته‌های رزمی  فعالیت داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha