جمع‌بندی هشتمین روز سفر وزیر ارتباطات به سیستان و بلوچستان انجام شد

زاهدان- ایرنا- نشست جمع‌بندی هشتمین روز سفر ۱۰ روزه استانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سیستان و بلوچستان شامگاه شنبه با حضور مدیران ارتباطی استان و اپراتورها برگزار شد.

به گزارش ایرنا در این نشست ضمن ارزیابی بازدیدهای امروز محمدجواد آذری‌جهرمی از روستاهای مناطق بلوچستان همچون روستای حمیدآباد بخش مرکزی شهرستان دلگان، روستای کلوگان از توابع بخش مرکزی شهرستان نیکشهر و بخش مرزی بم‌پشت روستای گرکان، موانع برقراری و یا توسعه ارتباطی این روستاها بررسی شد. 

بررسی کنترل پروژه توسعه ارتباطات روستایی سیستان و بلوچستان و روستاهایی که طی روزهای اخیر به شبکه ارتباطی و اینترنت پرسرعت متصل شده‌ یا می‌شوند از دیگر موضوعات نشست امشب بود.

به گزارش ایرنا  وزیر ارتباطات بیش از یک هفته است که در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان به سر می‌برد و از نزدیک مسایل و مشکلات این حوزه را رصد می‌کند.

وی در این سفر ۱۰ روزه به سیستان و بلوچستان روند محرومیت زدایی حوزه ارتباطات روستایی و مناطق محروم این استان را پیگیری می‌کند.

هدف‌گذاری اتصال ۱۲۰۰ روستا به شبکه اینترنت، تقویت پوشش جاده‌ای و ایجاد ارتباطات پایدار از جمله برنامه‌های سفر آذری جهرمی به سیستان و بلوچستان است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha