۱۳ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۰۹
کد خبرنگار: 2574
کد خبر: 84170511
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار اجرای پروژه فاضلاب دیلم جذب شد

گناوه - ایرنا - فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: از مجموع ۴۵۰ میلیاردریال اعتبار اختصاصی و ابلاغی سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به این استان برای تکمیل پروژه فاضلاب این بندر تاکنون ۲۴۰ میلیاردریال جذب شده‌است و مابقی برای فازهای باقیمانده تامین خواهد شد.

به گزارش ایرنا، احمد دشتی روز شنبه  در بازدید از طرح‌های عمرانی این شهرستان افزود: در اجرای سیاست‌گذاری‌های دولت به منظور تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شاخص و تاثیرگذار این شهرستان که پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ دارند در تلاشیم برخی از آنها در دهه فجر و برخی دیگر تا قبل از پایان دولت دوازهم تکمیل شود.

وی اظهارکرد: به رغم تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی و کاهش قابل ملاحظه درآمدهای دولت، استاندار بوشهر همچنان با برنامه‌ریزی منسجم بصورت مستمر در تلاش است تا پروژه‌های شاخص را در این استان به اتمام برسد.

فرماندار دیلم گفت: هم اینک شبکه گذاری یک کیلومتر  اصلی و ۳.۵ کیلومتر فرعی پروژه فاضلاب این شهر در دستور کار قرار گرفته‌است و ایستگاه چهارم پمپاژ فاضلاب در قسمت جنوبی شهر عملیاتی خواهد شد.

وی بیان کرد: با تکمیل پروژه شبکه فاضلاب شهری اقدامات نوسازی و زیباسازی به سرعت انجام و خواسته دیرینه مردم برآورده خواهد شد.

دشتی افزود: تا  دهه فجر امسال چندین طرح شاخص تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید که سالن ورزشی چندمنظوره بانوان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال یکی از آنها است.

وی اظهارکرد: تکمیل و تجهیز بخش اطفال و ویژه آی سی یو و سی سی یو  بیمارستان دیلم با همکاری خیران با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و ۱۶۰ میلیاردریال تجهیزات آن توسط دولت از دیگر پروژه‌های این شهرستان است که امیدواریم در دهه فجر امسال افتتاح شود.

فرماندار دیلم گفت: باند دوم محور اصلی دیلم به بهبهان با اعتبار ۱۳۰ میلیاردریال و بطول ۶ کیلومتر و ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیلم با اعتبار حدود  ۲۰ میلیاردریال  نیز تا دهه فجر امسال بهره‌برداری خواهد شد.

شهرستان دیلم با ۳۵ هزارنفر جمعیت در۲۱۰ کیلومتری شمال استان بوشهر قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha