فدراسیون‌های ووشو و دانشگاهی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تهران-ایرنا - فدراسیون‌های ملی ورزش‌های دانشگاهی و ووشو با هدف توسعه و ترویج این رشته در بین دانشجویان سراسر کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایرنا،  این تفاهم‌نامه همکاری میان «هادی بشیریان» و «امیر صدیقی» رییسان فدراسیون‌های ملی ورزش‌های دانشگاهی و  ووشو امروز (شنبه) به منظور ایجاد بسترهای  لازم برای ترویج و اشاعه ورزش ووشو در دانشگاه‌ها و بخش‌های تابعه  به امضاء رسید.

ارتقا  زندگی سلامت‌محور و سبک زندگی فعال در جامعه به ویژه در بین دانشگاهیان، بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت‌های ورزشی در ۲ بخش همگانی و قهرمانی، فنی، علمی، آموزشی و فرهنگی مشترک در تمام زمینه‌های همکاری مشترک و با استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود در هر ۲ بخش  از دیگر موارد مورد نظر دو فدراسیون در امضای این تفاهم نامه بود.

بنا براین گزارش در این تفاهم‌نامه انجام همکاری‌های ورزشی، فنی، علمی، آموزشی و فرهنگی با بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌ها و منابع فیزیکی، انسانی، اطلاعاتی، تلاش برای ایجاد شرایط لازم به منظور انجام فعالیت‌های مشترک ورزشی، همکاری و مساعدت در زمینة تربیت و آموزش نیروی انسانی، حمایت و ایجاد بستر مناسب برای راه‌اندازی و ارائه ورزش ووشو در دانشگاه‌ها و بخش‌های آموزش عالی نیز مورد توجه قرار گرفت.

 زمینه پیاده‌سازی آیین‌نامة آموزش، استعدادیابی و برگزاری رویدادهای دانشجویی فدراسیون ووشو در حوزه همگانی و قهرمانی با همکاری فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و بخش‌های تابعه در سراسر کشور در این تفاهم نامه مورد توجه قرار گرفت.

همچنین برگزاری رویدادهای ورزشی، آموزشی، استعدادیابی و همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت حضوری و مجازی، برگزاری دوره‌های تربیت مدرس ویژه دانشگاهیان، همکاری مشترک برای برگزاری و میزبانی رویدادهای استانی، ملی، آسیایی و جهانی رشته ووشو (ساندا و تالو) در بخش دانشجویان به صورت مجازی، برگزاری رویدادها و مسابقات ووشو ملی و منطقه‌ای، جذب و عضویت ورزشکار، مربی، داور برای رشته ووشو از بین دانشگاهیان و و برنامه‌های پژوهشی و عملیاتی حوزه ورزش دانشگاهی از  موضوعات مورد توافق در این تفاهم‌نامه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha