۱۳ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۵۰
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 84169815
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

توزیع مرسولات پستی در بوکان ۱۲ درصد افزایش یافت

مهاباد- ایرنا- رییس اداره پست بوکان با بیان اینکه در ۹ ماه امسال شاهد افزایش ۳۶ هزار مرسوله در بوکان بوده ایم، گفت: در مجموع میزان مرسولات از ابتدای سال جاری تاکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا ۱۲ درصد افزایش یافته است.

ارسلان عبدالله‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارد اشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۰ هزار مرسوله توزیعی به بوکان وارد شده و توسط موزعین این اداره توزیع شده که این آمار در مدت مشابه سال قبل ۱۶۴ هزار مرسوله بوده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری علاوه بر مرسولات پستی ۲۷ هزار حلقه لاستیک توسط اداره پست این شهرستان توزیع شده است، افزود: در راستای تحقق شعار سال جاری به نام "جهش تولید" یکی از شرکت‌های تولید لاستیک به صورت مجازی اقدام به تولید و فروش محصول خود کرد که این امر با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی انجام شد.

رییس اداره پست بوکان ادامه داد: در این راستا اداره پست شهرستان بوکان رتبه نخست را در آذربایجان‌غربی در امر توزیع لاستیک به شهروندان به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه درآمد این اداره در ۹ ماه سال جاری ۴۳ درصد افزایش داشته، اظهار داشت: تعداد مرسولات خارجی به شهرستان به دلیل شیوع ویروس کرونا و توقف پروازهای خارجی ۳۵ درصد کاهش یافته است.

وی در خصوص ابتلای کارکنان اداره پست بوکان به ویروس کرونا بیان کرد: در این ایام ۶ نفر از کارکنان این اداره به کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه بهبود یافته و در سلامت هستند.

به گزارش ایرنا اداره پست بوکان با داشتن ۳۰دفتر پیشخوان و بیش از ۴۳ دفتر ICT، روستایی و یک اداره پست مرکزی در سطح این شهرستان فعالیت دارد.

بوکان با ۲۵۸ هزار نفر جمعیت سومین شهر پرجمعیت آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha