۱۳ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 84169712
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح هدایت آب قنات یک روستا در قزوین اجرا شد

۱۳ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۳۸
کد خبر: 84169712
طرح هدایت آب قنات یک روستا در قزوین اجرا شد

قزوین - ایرنا - معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: طرح هدایت آب قنات و راه آب روستای قاسم آباد از توابع شهرستان تاکستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

مجتبی دایی دایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جمع‌آوری آب در پل زیرگذر روستای قاسم آباد طی سال‌های گذشته اهالی این منطقه را با چالش جدی روبه رو ساخته بود تا جایی که در بسیاری از مواقع، تردد برای روستاییان امکان پذیر نبود.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح ساماندهی و جمع‌آوری آب قنات و راه آب روستایی منتهی به این زیرگذر، ۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی پروژه تاکستان - رزن اختصاص یافت تا این طرح به صورت ضربتی اجرا شد و به بهره‌برداری رسید.

این مسوول امور ساخت تاکید کرد: راه آب روستایی قاسم‌آباد در سال‌های گذشته با کاهش بارندگی‌ها خشک شده و هدایت آب آن به این زیرگذر، مشکلات مردم روستا را در یک سال گذشته دوچندان کرده بود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین یادآور شد: با اجرای شبکه‌های لوله‌گذاری در این طرح، آب‌های قنات و راه آب روستایی به اراضی کشاورزی روستا هدایت شد و بخش بزرگی از مشکلات مردم این روستا مرتفع گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha