۱۱ دی ۱۳۹۹، ۲۰:۰۶
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 84168923
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

انبار احتکار لاستیک خارجی در بوکان کشف شد

۱۱ دی ۱۳۹۹، ۲۰:۰۶
کد خبر: 84168923
انبار احتکار لاستیک خارجی در بوکان کشف شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی بوکان گفت: انبار لاستیک‌های احتکار شده خارجی به ارزش ۱۶ میلیارد ریال در این شهرستان کشف و مکان آن پلمب شد.

سرهنگ سلمان حیدری روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر احتکار مقادیری لاستیک در یک انبار در بوکان موضوع در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی این شهرستان  موفق شدند یک هزار و ۴۳۰ حلقه لاستیک احتکار شده در این انبار  را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی بوکان اضافه کرد: در ارتباط با این پرونده یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ حیدری با تاکید بر برخورد قاطعانه با محتکران از شهروندان خواست تا در صورت شناسایی عاملان اخلال در نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس و یا ۱۲۴ به اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، برخی افراد سودجو در ماه های اخیر اقدام به احتکار کالا کرده اند که تاکنون دهها مورد از آنها در آذربایجان غربی کشف شده است.

بوکان از جمله شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است که به دلیل نزدیکی به مرز سالانه کالاهای قاچاق فراوانی در آن کشف و ضبط می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha