۱۱ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 2146
کد خبر: 84168542
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارزش‌های اسلامی و انقلابی را با ابزار هنر تقویت کنیم

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه روانسر گفت: ارزش‌های اسلامی و انقلابی را با استفاده و بهره‌گیری از ابزار هنر در جامعه تقویت کرده و به نسل جوان و نوجوان کشور منتقل کنیم.

ماموستا ملا سیدمحمد محمدی روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از کودکان و نوجوانان هنرمند این شهرستان به مناسبت یادواره اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: شخصیت و تاثیرگذاری شهدا به ویژه سردار سلیمانی بیشتر برای نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی تبیین شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر نهادینه شود.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی برای وحدت و آرامش میان مسلمانان در مقابل تمام دشمنان اسلام ایستادگی کرد.

امام جمعه روانسر با بیان اینکه در راستای وحدت، برادری و دشمن شناسی باید بصیرت داشته باشیم ادامه داد: وظیفه تمام آحاد جامعه و به ویژه روحانیون و آموزش و پرورش این است که بیشتر به مقوله دشمن شناسی بپردازند و با افکار تندرو مذهبی و افراطی مقابله کنند.

فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: سردار شهید سلیمانی متعلق به همه اقشار و مذاهب اسلامی است.

سعدی مصطفی زاده افزود: امروز بصیرت افزایی یکی از دستاوردهای انقلاب و شهدای والامقامی چون شهید سلیمانی است و همه ما وظیفه داریم آن را به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه کنیم.

وی اظهار داشت: ایثار و شهادت را به عنوان یک فرهنگ به نسل جوان کشور منتقل کنیم چرا که باید این نسل به عنوان سرمایه کشور تقویت شوند.

فرماندار روانسر تاکید کرد: وحدت ضرورت امروز جهان اسلام است و در این برهه حساس کنونی باید حافظ وحدت، دستاوردهای انقلاب و خون شهدا باشیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان روانسر نیز گفت: مراسم تجلیل از کودکان و نوجوانان هنرمند این شهرستان با هدف معرفی بیشتر و بهتر شخصیت و جایگاه سردار سلیمانی، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نوجوانان برگزار شده است.

حجت الاسلام رهبر محمدی افزود: در این مراسم از ۱۰ نوجوانان شهرستان که در قالب نقاشی آثار برتری را ارایه داده بودند تجلیل شد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.