۱۱ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۳۵
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 84168366
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقام یمنی : صهیونیست‌ها عواقب اقدام‌های ماجراجویانه را درک کنند

تهران - ایرنا - رئیس سازمان اطلاعات یمن گفت: نسبت به تحرکات دشمن صهیونیستی در منطقه غافل نیستیم و این رژیم باید هشدارهای ما درباره هرگونه اقدام بی‌پروا، بی‌احتیاط و ماجراجویانه را جدی بگیرد و  عواقب ناگوار آن را درک کند. 

 به گزارش ایرنا شبکه المسیره یمن روز پنجشنبه به نقل از سرلشکر «عبدالله یحیی الحاکم» رئیس سازمان اطلاعات این کشور اضافه کرد: این سازمان و تمام کارمندان و عوامل آن در بالاترین سطح فعالیت و نشاط اخلاقی، نظامی و اطلاعاتی قرار دارند تا با انجام وظایف منظم و استثنایی خود و با مسلح شدن به ابزارهای مورد نیاز و تجربه‌اندوزی بر همه چالش‌ها غلبه کند و در مواجهه با خطرناکترین توطئه‌ها آماده باشد تا یمن، امن، پایدار و عزتمند باقی بماند. 

وی که به مناسبت روز شهدای یمن سخن می‌گفت با بیان اینکه فداکاری‌های شهدا بسیار ارزشمند است و آن‌ها از ما می‌خواهند راهی که در پیش گرفتند را ادامه دهیم، افزود: مردم یمن در آستانه پایان ششمین سال تجاوز و محاصره ظالمانه کشور و دستیابی به اهداف خود هستند و به یاری خدا سازمان اطلاعات دولت نجات ملی  با چشم تیز بین از وطن و توانایی‌های آن حفاظت خواهد کرد. 

رئیس سازمان اطلاعات یمن افزود: ما برای انجام کلیه اقدامات و وظایف ویژه جهت مقابله با چالشهای مختلف و مقابله با متجاوزان و مزدوران و رژیم اشغالگر صهیونیستی در بالاترین آمادگی‌های امنیتی، نظامی و معنوی قرار داریم.  

سرلشکر «یحیی الحاکم» اظهار داشت: ما همه تحرکات متجاوزان و رژیم صهیونیستی و برنامه‌های جنایتکارانه آن‌ها را زیر نظر داریم و به یاری خداوند متعال و با هدایت رهنمودهای حکیمانه «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انقلاب یمن برای مقابله با همه چالش‌های داخلی و خارجی آماده‌ایم.  

وی افزود: شکست دشمن در حمله به یمن نتیجه فداکاری های شهدا، مجروحان و اسرا و همبستگی ملت و مولفه‌های اجتماعی و سیاسی است که باعث شده دشمن از صهیونیست‌ها کمک بخواهد و موجب شده تا برخی کشورها در باتلاق عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی فرو روند. 

سرلشکر یحیی الحاکم افزود: رژیم صهیونیستی گمان می‌کند که با این اقدام‌ها می‌تواند بر مردم با ایمان و آگاه یمن فشار وارد کند اما به او می‌گوییم که یمن و مردم بزرگ آن و رهبر آن از این تهدیدات نمی‌ترسند و چشم ما نسبت به تحرکات دشمن صهیونیستی در منطقه غافل نیست و باید هشدارهای ما درباره هرگونه اقدام بی‌پروا، بی‌احتیاط و ماجراجویانه را جدی بگیرد و  عواقب ناگوار آن را درک کند. 

وی اظهار داشت: توکل مردم یمن و رهبری آن بر خداست و از او یاری می‌جویند .

رئیس سازمان اطلاعات دولت نجات ملی یمن بر ضرورت افزایش هوشیاری امنیتی مردم این کشور و هم افزایی تلاش‌ها و آمادگی آن‌ها برای مقابله با دشمنان تاکید کرد.     

ائتلاف کشورهای عربی به سرکردگی عربستان از ۲۶ مارس۲۰۱۵ (فروردین ۹۴) به بهانه بازگرداندن منصور هادی به قدرت ، یمن را هدف حمله‌های خود قرار داده‌اند. این در حالی است که با گذشت ۶ سال از این جنگ، ائتلاف سعودی هیچ دستاوردی در یمن کسب نکرده است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha