چهاردهمین پرونده قتل استان اردبیل با رضایت شاکیان بسته شد

اردبیل - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: چهاردهمین پرونده قتل عمد این استان در سال جاری با تلاش متولیان عرصه صلح و سازش در کارگروه جهادی بخشایش دادگستری با رضایت شاکیان بسته شد.

به گزارش ایرنا از دادگستری اردبیل ، ناصر عتباتی روز چهارشنبه اظهارکرد: همزمان با ایام فاطمیه مردی که با ارتکاب به قتل عمدی به قصاص محکوم شده بود و از سال ۱۳۹۳ تاکنون در زندان محبوس بود ، با گذشت اولیای دم به زندگی دوباره برگشت.

او افزود: این مورد چهاردهمین اعلام رضایت از سوی اولیای دم است که در سال جاری با وساطت مقامات قضایی دادگستری، اعضای کارگروه جهادی بخشایش و مسئولان اداره کل زندان اردبیل محکوم به قصاص زندگی دوباره یافته است.

عتباتی اظهارامیدواری کرد با فعالیت و تلاش‌های جهادی این کارگروه و پشتیبانی و همراهی ریش‌سفیدان و بزرگان استان شاهد افزایش گذشت و رضایت در پرونده‌های قتل که به صورت آنی و هیجانی که توسط جوانان و افراد فاقد سابقه کیفری رخ داده است، باشیم.

کارگروه جهادی بخشایش با ابتکار دادگستری کل استان اردبیل و استفاده از ظرفیت ریش‌سفیدان و معتمدین تشکیل شده و اعضای آن ضمن تلاش برای ترویج و تبیین فرهنگ صلح و سازش نسبت به حل و فصل موضوعات مهم با رویکرد مصالحه اقدام می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha