شورای اندیشه‌ورز امام(ره) و ولایت در تهران آغاز به کار کرد

تهران-ایرنا-شورای اندیشه‌ورز امام(ره) و ولایت براساس بیانیه گام دوم انقلاب در فرهنگسرای امام(ره) پایتخت آغاز به کار کرد.

به گزارش عصر شنبه ایرنا از فرهنگسرای امام(ره)، این شورا، با حضور «حجت‌الاسلام سیدحمید ابطحی» پژوهشگر و محقق در حوزه دین و حضرت امام(ره) و مدرس دانشگاه و مشارکت کارشناسان مناطق ۲۲ گانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آغاز به کار کرده است.

موضوعات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، راهبرد شورای اندیشهورز امام(ره) و دیگر شوراها برای فعالیت‌های فرهنگی است؛ بر همین اساس مضامین مرتبط با شناخت سبک زندگی و هویت انقلابی امام(ره) به عنوان یک رویکرد و راهبرد مدنظر قرار گرفته است.

نخستین جلسه میز اندیشه‌ورز امام(ره) و ولایت ۲۹ آذرماه برگزار شد و وبینارهای آموزشی با این موضوع طی چهار جلسه در روزهای شنبه برگزار خواهد شد.

مرور مبانی نظری و بیان کلیاتی درباره موضوع معرفت شناسی امام(ره)، بیان زیربناهای اعتقادی امام راحل در حقوق مدنی، عوامل و موانع تحقق اهداف در حوزه فعالیت درباره ترویج افکار و سبک زندگی امام و انقلاب و ولایت، بررسی چالش‌های پیش رو در باب امام و ولایت، مخاطبشناسی، الزامهای فعالیت و تولیدات ترویجی در حوزه تببین اندیشه‌های امام و اهداف و برنامه‌های سازمانی در حوزه شورای امام و ولایت از جمله عناوین و سرفصلهای این جلسات است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از فعالیت‌های شورای اندیشه‌ورز امام(ره) و ولایت و سایر برنامه‌های فرهنگسرای امام(ره) می‌توانند به نشانی https://imam.farhangsara.ir/ و imam.farhangsara مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha