کتاب «برسد به دست امام» رونمایی و بررسی می‌شود

تهران-ایرنا-نشست مجازی رونمایی، بررسی و تحلیل کتاب «برسد به دست امام» شامل مجموعه نامه‌های جوانان و نوجوانان به امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا از فرهنگسرای امام(ره)، 
این برنامه با توجه به پدر معنوی بودن امام راحل برای امت اسلامی و قرابت زمانی و موضوعی برای پرداختن به هویت ایشان در شب یلدا، یکشنبه(۳۰آذر) ساعت ۱۴ به همت فرهنگسرای امام(ره) با مشارکت انتشارات روایت فتح از طریق نشانی‌های imam.farhangsara@ و revayatfath2@ پخش خواهد شد.
«فرزانه مردی» مدیر اجرایی، «حمیدرضا بشیری‌ فراز» مدیر روابط عمومی انتشارات روایت فتح و «حسین جودوی» کارشناس و مجری در این نشست حضور خواهند داشت.
کتاب «برسد به دست امام» شامل مجموعه نامه‌های جوانان و نوجوانان به امام خمینی(ره) است که توسط «محسن دریالعل» گردآوری و تنظیم شده است. 
در مقدمه ناشر آمده است: «اولین واژه‌ای که پس از خواندن هر یک از نامه‌های این کتاب به ذهن خطور می‌کند سادگی و بی‌پیرایگی آنهاست. نوجوانانی که با ساده‌ترین کلام به رهبر خویش نامه نوشته‌اند. ریشه این سادگی و خلوص را باید در منش و روش امام خمینی(ره) جست.
رفتار و گفتار امام با مردم سبب شد تا کوچکترین اعضای جامعه به سادگی حرف‌های دل خویش را برای ایشان به روی کاعذ بیاورند، بی‌تردید سادگی جاری در این نامه‌ها از جنس کلام خود امام(ره) است چرا که ایشان در جایگاه یکی از عالمان بزرگ هیچ‌گاه خود را از پایین‌ترین افراد جامعه بالاتر نمی‌دانستند. این نامه‌ها اسناد زنده‌ای هستند که نشان می‌دهند چگونه یک ملت در مقابل متجاوزان ایستادگی کردند.» 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha