۳ دی ۱۳۹۹، ۲۰:۲۶
کد خبر: 84159598
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرهای کوتاه استان کردستان

۳ دی ۱۳۹۹، ۲۰:۲۶
کد خبر: 84159598
خبرهای کوتاه استان کردستان

سنندج  - ایرنا - برگزاری نشست بررسی طرح شهید قاسم سلیمانی، کشف ۱۴ تُن چوب قاچاق، پیدا شدن نوجوان ۱۳ ساله دهگلانی و پایان مسابقات نماینده کردستان در لیگ دسته یکم هندبال کشور، برخی از خبرهای کوتاه استان است.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در نشست بررسی اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی که با حضور برخی مدیران کل ادارات برگزار شد، اظهار داشت: این طرح با شعار هر پایگاه مقاومت بسیج یک پایگاه سلامت آغاز شده و پیشروی و ادامه آن در استان مطلوب است.

سردار سیدصادق حسینی افزود: طرح شهید سلیمانی که با هدف مهار کرونا اجرای آن آغاز شد موجب کاهش تست‌ها و تعداد بیماران مبتلا به این بیماری شده است و سپاه بر اجرای این طرح اهتمام ویژه‌ای دارد و تیم‌های رصد و سفیران سلامت باید ارتباط بیشتری با خانوارها برقرار کنند.

پیدا شدن نوجوان ۱۳ ساله دهگلانی 

فرمانده انتظامی کردستان گفت: ۳۰ آذر گم‌شدن پسر بچه ۱۳ ساله در دهگلان از سوی خانواده‌اش به مرکز ۱۱۰ پلیس گزارش شد که بلافاصله نیروهای پلیس موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سردار علی آزادی با اشاره به اینکه با تلاش و هوشیاری ماموران پلیس آگاهی، این کودک در منطقه منفصل شهری نایسر سنندج پیدا شد اظهار داشت: این نوجوان ۱۳ ساله از طریق فضای مجازی با یک نفر آشنای شده و بدون اطلاع به خانواده‌اش، به خانه آنان رفته بود.

پلیس فتا به دنبال بستری امن برای کاربران است 

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان در بازدید از پلیس فتا استان با قدردانی از تلاش ها و اقدامات پلیس فتا در راستای تامین امنیت در فضای مجازی اظهار داشت : پلیس فتا به عنوان دیده بان فضای مجازی به دنبال بستری امن برای کاربران است. 

سرهنگ رسول برزویی افزود: فضای مجازی یکی از ابزارهای جنگ نرم دشمن در تغییر سبک زندگی، فرهنگ و نظام جمهوری اسلامی ایران است که شرط پیروزی در این جنگ، بصیرت و هوشیاری است.

وی اضافه کرد: اهمیت فضای مجازی  امروز بر کسی پوشیده نیست و یکی از دغدغه های مسوولان نظام نیز توجه به مسائل و فرصت های فضای مجازی است.

سرهنگ برزویی از کارکنان پلیس فتا به عنوان افسران خط مقدم جنگ نرم با دشمن یاد کرد و گفت: پلیس فتا به عنوان دیده بان فضای مجازی، همواره درصدد ایجاد بستری امن برای کاربران دنیای مجازی است.

 وی با اشاره به ماموریت اصلی پلیس فتا در راستای تامین امنیت در فضای یادآور شد: پلیس فتا در کنار مردم قرار دارد و هدف ایجاد محدودیت نیست بلکه تلاش می کند مرزبان خوبی در فضای مجازی باشد و امنیت را در فضای مجازی برقرار کند.

۱۴ تُن چوب قاچاق در دهگلان کشف شد

یوسف درویشی فرمانده نیروی انتظامی دهگلان گفت: ماموران ایستگاه ایست وبازرسی صلوات آباد درحین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنزمشکوک و از آن ۱۴ تن چوب قاچاق کشف شد.

سرهنگ یوسف درویشی اظهار داشت: وی اضافه کرد: این محموله فاقد مجوز بوده که با هوشیاری ماموران  مبارزه با قاچاق کالا  کشف در این  رابطه  یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شد.
وی اضافه کرد:کارشناسان ارزش ریالی چوب های قاجاق رابالغ بر یک میلیارد ریال کشف شد.
 

مسابقات نماینده کردستان در لیگ دسته یکم هندبال کشور به پایان رسید

تیم اٌسکار بانه به عنوان نماینده استان کردستان در رقابت‌های لیگ دسته یکم هندبال کشور با دو برد و دو باخت به کار خود پایان داد.

هندبالیست های کردستانی در گروه اول این مسابقات که به میزبانی جهرم در استان فارس برگزار شد مقابل تیم های نفت امیدیه و شهرداری جهرم به پیروزی دست پیدا کردند و در مقابل تیم های اراک و کرمانشاه نتیجه را واگذار کردند.

نماینده کردستان با کسب ۲ برد و ۲ باخت با حفظ سهمیه لیگ دسته یکم خود از صعود به مرحله پلی آف لیگ برتر بازماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha