آماده‌سازی فاز ١٢ پردیس به مرحله اجرایی رسید

تهران- ایرنا- عملیات اجرایی آماده‌سازی فاز ۱۲ پردیس توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در نزدیکی روستای واصفجان آغاز شد.

«مهدی هدایت» روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساخت منازل ویلایی و تراسه این فاز با حفظ نما و منظر روستای واصفجان و بدون آسیب رساندن به بافت قدیمی روستا اجرا می‌شود و افزایش ارزش افزوده برای روستائیان، با توجه به فاصله نزدیک روستا با فاز ۱۲ را می‌توان از مزایای اجرای این پروژه دانست.

وی ادامه داد: این فازمستقیم به فاز یک پردیس متصل خواهد شد و پس از الحاق به محدوده شهر پردیس و طراحی‌های صورت گرفته به زودی آماده ساخت پروژه‌های مسکونی می‌شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تامین آب شرب شهر جدید پردیس در افق جمعیتی طرح جامع در دستور کار شرکت عمران پردیس قرار گرفته است.

هدایت با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت تصفیه خانه شماره دو پردیس گفت: کلنگ زنی اصلی پروژه با حضور وزرای مسکن و شهر سازی، نیرو و استاندار تهران برگزار خواهد شد و نصب انشعابات، به همراه بررسی وضعیت تکمیل مدول دوم تصفیه خانه شماره یک پردیس اجرایی شده است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ پردیس را به منظور اتمام سریع پروژه آغاز کردیم و منتظر افتتاح نماندیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید پردیس با اشاره به اقدامات اجرایی در فازهای جدید ۹، ۸، ۵، ۱۱مسکن مهر پردیس گفت: خریداری پمپ‌های مخزن ۴ هزار متر مکعبی و تابلو ظرف مدت یک ماه توسط پیمانکار، تعیین تکلیف پیمانکار قدیم و واگذاری پروژه به پیمانکار جدید، بهره برداری از ایستگاه پمپاژفاز ۸ تا نیمه دی ماه و بهره برداری از ایستگاه پمپاژفاز ۱۱ تا پایان دی، آغاز تمامی عملیات اجرای دیوار سنگی و بتنی حایل، تعیین تکلیف پیمانکار خط انتقال برخی از پروژه‌های در دست اقدام توسط پیمانکاران طرف قرار داد با شرکت عمران پردیس است.

 هدایت از توزیع رایگان کیسه‌های نمک در بین مهر نشینان خبر داد و اظهار داشت: ۲۵ تن نمک برای توزیع رایگان بین ساکنان مسکن مهر پردیس خریداری شده و ساکنان می‌توانند جهت دریافت نمک رایگان به بلوار تخت سلیمان، بلوار شهید دوران فاز ۸ پایین‌تر از کلانتری مراجعه کنند.

وی ادامه داد: تیم خدمات شهری شرکت عمران از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور ارائه سریع خدمات به ساکنین را در دستور کار قرار داده است و با توجه به سرد شدن هوا و بارش برف ستاد برفروبی این شرکت تشکیل، ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز تامین و شن و نمک در چند ایستگاه ذخیره شده و نیروهای انسانی برای عملیات برفروبی پس از بارش برف آمادگی کامل دارند.

در سال ۹۱ کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شود.

با تغییر رویکرد وزارت راه و شهرسازی و مدیریت جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری رسید.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده و تا پایان سال ۹۹ در حدود ۶۰ هزار واحد به مالکان تحویل شده است و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی به مالکان تحویل داده می‌شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha