۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۲۶
کد خبرنگار: 1026
کد خبر: 84142377
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح انتظامی و امداد زمستانی در محورهای برفگیر مازندران شروع شد

ساری-ایرنا- طرح انتظامی و امدادی زمستانی با اعزام نیروهای پلیس راه ، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، امداد جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال احمر در محورهای برفگیر استان مازندران به طور رسمی شروع شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس مازندران ، فرمانده انتظامی مازندران ایجاد نظم و امنیت و تامین آسایش عمومی را مهم ترین اهداف اجرایی طرح انتظامی و امدادی زمستانی اعلام کرد که با همکاری پلیس راه، نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای، نیروهای اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال احمر در محورهای برفگیر استان مازندران اجرا می شود.
سردار مرتضی میرزایی روز پنجشنبه در آیین شروع آیین طرح زمستانی افزود : با همکاری، همدلی و همفکری همه مسئولان در این زمینه خدمات قابل قبولی به مردم استان و سایر هموطنانی که به مسافران ارایه خواهد شد.
 معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار مازندران هم در این آیین گفت : در سال گذشته با همکاری تمام دستگاه های انتظامی و امدادی در طرح زمستانی خدمات خوبی به مردم داده شد و قطعا در سال جاری نیز با وجود شرتیط جوی نامناسب این خدمات رسانی ادامه خواهد یافت.
حسین حسن نژاد ابراز امیدواری کرد که با همکاری نیروهای انتظامی و امدادی در محورهای برفگیر و جاده های صعب العبور در زمستان سال جاری نیز ادامه داشته باشد و موفقیت اجرای این طرح را  هماهنگی و همکاری دست جمعی نیروهای حاضر در این طرح دانست.
 استان مازندران دارای ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر جاده اصلی و روستایی دارد که سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر آن را راههای اصلی  دارد که ۷۰۰ کیلومتر از این راهها را  ۱۳ گردنه برفگیر تشکیل می دهند که عملیات زمستانی  در این دامنه ها  با حضور دو هزار نفر از نیروهای پلیس راه، امداد و نجات و راهداران  اجرایی می شود.
در زمستان سال جاری  نیروهای اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال احمر با ۹۳ پایگاه شامل ۱۳۰ دستگاه آمبولانس ، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد، جمعیت هلال احمر با ۵۰ پست و پایگاه خودرویی و نیروهای راهداری نیز با ۲۲۰ دستگاه ماشین الات در این طرح شرکت دارند.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha