۲۱ آذر ۱۳۹۹، ۸:۴۷
کد خبر: 84142279
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان پردیس: بساط دلالان مسکن مهر جمع می‌شود

تهران- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: به عنوان مدعی العموم و شخصی که مسئول احیای حقوق عامه است در مباحث ایجاد امنیت برای شهروندان از جمله جمع آوری بساط دلالان مسکن مهر ورود کرده و با درخواست‌های موکد از نیروی انتظامی در تلاش برای جلوگیری از کلاهبرداری‌ام.

«علیرضا آغاجری» روز جمعه در ‌گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به مزاحمت دلالان سیار ‌در مقابل کارگزاری مسکن مهر گفت: نامه موکدی به سرهنگ محمد حسین محمدی فرمانده نیروی انتظای شهرستان در خصوص رفع مزاحمت با تاکید بر حضور دوره ای، مستمر و موثر ماموران نیروی انتظامی در محل کارگزاری نگارش شده‌است.

وی ادامه داد: معرفی دلالان سیار مقابل کارگزاری مسکن مهر پردیس به مراجع قضایی از وقوع بسیاری از جرائم مانند کلاهبرداری و خیانت در امانت پیشگیری خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: شکایات بسیاری بابت تجمع مالخرها در پیاده رو روبروی مخابرات در شهر بومهن به ما اعلام شده، پیش از این در دو نوبت  این افراد دستگیر شدند اما ظاهرا اقدامات کافی نبوده است.

آغاجری با تاکید بر ضرورت جمع آوری این افراد از محل یاد شده اظهار داشت: از فرمانده نیروی انتظامی خواسته شده که مجدد در این قضیه ورود کند تا پاکسازی دقیقی انجام شود.

وی با اشاره به تاریکی بوستان های سطح شهرستان اظهار داشت: شهروندان بسیاری از تاریکی بوستان ها شکایت دارند و در این راستا از شهرداری ، شهرهای بومهن و پردیس انتظار داریم با تامین  روشنایی، ضریب امنیت را بالا ببرند و نیروی انتظامی با افزایش گشت‌ها، حضوری موثر در تامین امنیت بوستاهای شهرستان داشته باشد.

آغاجری گفت: شهرستان پردیس اردوگاه بازپروری معتادان کارتن خواب ندارد، اقدامات موثری انجام شده و استاندار تهران در این قضیه ورود کرده است و جمع آوری معتادان از بوستان‌ها مطالبه برحق بسیاری از والدین است که از حضور این افراد در بوستان ها نگران و ناراضی هستند.

وی با اشاره به وضعیت ساماندهی معتادان، اظهار داشت: هر ماه یک سهمیه از سوی اردوگاه بازپروری فشافویه برای اعزام معتادان کارتن خواب به شهرستان داده می شود که  بر اساس این سهمیه تعدادی از آنها را اعزام می کنیم اما سهمیه تخصیصی کافی نیست و شاهد حضور این افراد در سطح شهر هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس گفت: تاسیس محلی برای نگهداری معتادان  کارتن خواب نیاز به حمایت جدی شوراهای اسلامی شهرهای پردیس و بومهن دارد.

آغاجری با اشاره به مشکل روشنایی، امنیت، فضای سبز، بهداشت در فازهای جدید مسکن مهر پردیس گفت: مقرر شد در کوتاهترین زمان شرکت عمران، فازهای مسکن مهر را به شهرداری پردیس تحویل بدهد تا ساکنان فازهای مسکن مهر خدماتی مشابه سایر ساکنان دریافت کنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha