۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84135617
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

منع رفت و آمد خودروها از امشب در گنبدکاووس اجرا می‌شود

گنبدکاووس - ایرنا - معاون استاندار گلستان و فرماندار گنبدکاووس گفت که به دلیل وضعیت قرمز شیوع کرونا در این شهرستان، منع تردد خودروها (ساعت ۲۱ تا چهار صبح) از امشب در گنبدکاووس اجرا می‌شود.

عبدالقدیر کریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی محدودیت‌های مرتبط با وضعیت قرمز کرونا از اولین ساعت فردا یکشنبه قابل اجرا بوده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

به گفته وی و طبق دستورالعمل ابلاغی، فعالیت تمامی مشاغل به جز گروه یک از صبح ۱۶ آذر در گنبدکاووس تعطیل است.

واحدهای تولیدی، مراکز صنعتی، جایگاه‌های عرضه سوخت، حمل‌ و نقل عمومی کالا و مسافر، ادارات، مراکز نظامی، انتظامی و امنیتی، امدادی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، میوه‌فروشی‌ها، نانوایی، مراکز بهداشتی، درمانی، امدادی، داروخانه‌ها، تولید و توزیع مواد غذایی آماده و بیرون‌بر، تعمیرگاه‌ها و فروشگاه‌های انواع مصالح ساختمانی از جمله مشاغل گروه یک است.

به گفته وی تیم‌های بازرسی از فردا بر فعالیت اصناف گنبدکاووس نظارت خواهند کرد.

فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: همچنین از فردا یکشنبه خروج خودروها با پلاک بومی از گنبدکاووس و نیز ورود خودروها با پلاک غیربومی به این شهر ممنوع است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس با قدردانی از همراهی گروه‌های مختلف مردم و کسبه و بازاریان در موج اول و دوم شیوع کرونا در این شهرستان، از آنان خواست برای کمک به مهار کرونا در این مرحله نیز با ستاد مقابله با بیماری کووید ۱۹ همراهی کنند.

به گفته عبدالرضا فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، درحال حاضر شهرستان‌های گرگان، بندرترکمن، آق قلا، کلاله، گنبدکاووس، علی‌آبادکتول، مراوه‌تپه، بندرگز و گمیشان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند.

طبق اعلام امروز شنبه سخنگوی وزارت بهداشت نمودار وضعیت بستری بیماران کرونا در برخی استان‌ها از جمله گلستان در حال صعود است.

سیما سادات لاری اظهار داشت: با فوت ۳۲۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۰ هزار و ۱۶ نفر رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha