۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 1426
کد خبر: 84135173
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۱ هزار بازرسی بهداشتی در ایلام انجام شد

۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲
کد خبر: 84135173
۷۱ هزار بازرسی بهداشتی در ایلام انجام شد

ایلام - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۷۱ هزار و ۴۶۶ بازرسی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در راستای اجرای مصوبات و رعایت پروتکل های بهداشتی در استان صورت گرفته است.

دکتر جمیل صادقی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بازرسی ها با حضور ۱۰۰ بازرس بهداشت محیط و در قالب ۲۵ تیم از مراکز، اماکن، ادارات، سازمان‌ها، صنایع و دفاتر خدماتی توسط تیم‌های بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی این دانشگاه از آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی تاکنون در استان صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین بیش از ۲۵ هزار و ۲۵۶ اخطار برای واحدهای متخلف صادر شده و یک هزار و ۴۸۷ واحد در استان نیز بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ و از فعالیت آنها جلوگیری و تعطیل شده است.

صادقی فر یادآور شد: هزار و ۲۰۰ مورد نیز به مراجع قضایی معرفی شده اند و پرونده های آنها در حال بررسی است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: نظارت ها به صورت مستمر ادامه دارد و از مردم استان درخواست می کنیم که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک در کاهش زنجیره انتقال بیماری همکاری  کنند. 

وی اظهار داشت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مورد رعایت نشدن شیوه نامه های بهداشتی با سامانه بهداشت ۱۹۰ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha