۱۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۴
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 84133869
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ابلاغ الکترونیک دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ۹۵ درصد است

گچساران - ایرنا- معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان ابلاغ الکترونیک دادگستری این استان بین ۹۵ تا ۹۷درصد بوده که بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش ایرنا، وحید موسویان روز پنجشنبه در نشست با مسئولان باشت اظهار داشت:انجام ابلاغیه ها به صورت الکترونیک افزون بر صرفه جویی در وقت و انرژی مردم باعث کمتر شدن مراجعه حضوری و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا می شود.

وی تاکید کرد:جوانگرایی در انتخاب مسئولان در کنار توجه به تجربه پیشکسوتان از اولویت های دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری است.

موسویان با اشاره به اینکه شهرستان باشت به دلیل قرار داشتن در نزدیکی جاده ترانزیتی شیراز و موقعیت گردشگری نیازمند توسعه زیرساخت های قضایی است عنوان کرد:احداث ساختمان جدید دادگستری در این شهرستان یکی از دغدغه های مسئولان دادگستری کهگیلویه و بویراحمد است.

معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم شهرستان باشت برای دریافت خدمات اداره ثبت اسناد و املاک به شهرستان گچساران مراجعه می کنند افزود: راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک در این شهرستان ضروری است.

شهردار باشت نیز در این آیین گفت: این شهرداری آماده واگذاری زمین برای احداث ساختمان جدید دادگستری و اداره ثبت اسناد و املاک در این شهرستان است.

لطف الله موسوی با یادآوری اینکه افزایش زیرساخت های قضایی و کاهش مراجعه شهروندان به شهرستان های مجاور نقش مهمی در رضایتمندی مردم دارد از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد خواست برای تحقق این مهم تلاش بیشتری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha