۱۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84133801
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماز جمعه در سه شهر استان اردبیل برگزار می‌شود

۱۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۲۷
کد خبر: 84133801
نماز جمعه در سه شهر استان اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - ایرنا - رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: بر اساس مصوبه اخیر ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و تایید نماینده ولی فقیه در استان ، این هفته نماز جمعه در شهرهای گیوی ، سرعین و نمین برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام ناصر نصیری روز پنجشنبه افزود: در راستای مبارزه با این ویروس منحوس و ریشه‌کن کردن آن اعمال محدودیت‌های کرونایی همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز اعمال شده و بر این اساس نماز جمعه در مناطق با وضعیت بحرانی و قرمز برگزار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه ستاد برگزاری نماز جمعه تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا است، اظهارداشت: امیدواریم با کمک خداوند متعال و با رعایت توصیه‌های بهداشتی ویروس کرونا شکست خورده و برگزاری فریضه نماز جمعه در کشورمان بار دیگر میسر شود.

به گزارش ایرنا، استان اردبیل هم‌اینک در زمینه شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و بر اساس گزارش رسمی، شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر در وضعیت قرمز، گرمی، خلخال و بیله‌سوار در وضعیت نارنجی و نمین، نیر، کوثر، سرعین و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده طی شبانه‌روز گذشته ۱۱ نفر از مبتلایان به کووید.۱۹ در این استان جان خود را از دست داده و ۶۷ نفر بیمار جدید نیز در مراکز درمانی بستری شدند.

مجموع جان‌باختگان کرونا در استان اردبیل به یک‌هزار و ۸۴ نفر رسیده است.

هم‌اکنون با تکمیل ظرفیت پذیرش مبتلایان جدید کرونا و با ادامه روند فعلی، فشار مضاعفی بر مراکز درمانی استان اردبیل در خصوص پذیرش و درمان مبتلایان کرونا وارد شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha