۱۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84133503
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

 طرح شهید سلیمانی با سه هزار نیروی بسیجی در گلستان آغاز شد

گرگان - ایرنا - طرح محله محور شهید سلیمانی با هدف شناسایی افراد ناقل و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا با مشارکت ۳ هزار نیروی بسیجی در مناطق شهری و روستایی گلستان آغاز شد.

استاندار گلستان روز پنج شنبه در مراسم آغاز اجرای این طرح اظهار داشت: در این طرح که با شیوه محله‌محور و خانواده‌محور و بر مبنای "هر خانه یک پایگاه سلامت" اجرا می شود به ‌شکل فعال مردم غربالگری و افراد ناقل شناسایی خواهند شد.

هادی حق شناس ادامه داد : وظایف در تمامی کمیته‌ها و گروه‌ها مشخص شده و تیم ها با استقرار در مراکز و پایگاه‌های بهداشتی همراه با کادر بهداشتی و درمانی برای اجرای این طرح انجام وظیفه می‌کنند.

استاندار گلستان خواستار مشارکت همه جانبه و همگانی برای اجرای این طرح شد و تاکید کرد که برای عبور از شرایط شکننده فعلی نیازمند اجرای کامل این طرح هستیم .

وی افزود: نیروهای سپاه و بسیج مردمی گلستان با تمام توان در کنار دیگر دستگاه‌ها همچون شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر با بکارگیری امکانات موجود در اجرای دقیق این طرح مشارکت فعال دارند.

طبق آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان تا دیروز چهارشنبه ۵۷۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری بودند که از این تعداد ۱۰۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی‌سی‌یو) بستری و ۵۲ بیمار به علت وخامت اوضاع به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha