بارشهای سیلابی از عصر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری باران همراه با احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها از عصر امروز در مناطق مختلف خراسان رضوی آغاز می‌شود و تا روز جمعه ادامه دارد.

مرتضی اثمری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بارشها در نواحی کوهستانی و سردسیر خراسان رضوی به صورت بارش برف و  باران رخ می‌دهد و احتمال آبگرفتگی بیشتر برای نواحی جنوبی استان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به روند کاهشی دما در خراسان رضوی از فردا پنجشنبه ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۵ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که فردا با ۶ درجه کاهش به ۹ درجه سلسیوس خواهد رسید و روز جمعه نیز هشت درجه پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند کاهشی میانگین دما در خراسان رضوی طی روزهای پایانی هفته بیشتر در دمای روزانه رخ می‌دهد و دمای شبانه طی روزهای آینده تغییرات اندکی دارد به طوری که کمینه دمای هوای امشب مشهد سه درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که پنجشنبه شب‌تغییری نداشته و جمعه ‌شب به یک درجه خواهد رسید.

اثمری افزود: شهرستان فریمان با کمینه دمای هوای یک درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۲۰ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

وی اضافه کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۲۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha