۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84132055
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۴۴ تن روغن خوراکی سهمیه به کردستان اختصاص یافت

سنندج - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از اختصاص ۷۴۴ تُن روغن جامد و مایع به این استان طی یکی، دو ماه اخیر خبر داد و گفت: از این میزان تاکنون بیش از ۱۷۰ تُن در بازار توزیع شده و مابقی هم در حال حمل است.

محمد دره‌وزمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در چند ماه اخیر مشکلی در راستای تامین روغن در سراسر کشور ایحاد شد که با تدابیر اندیشیده شده این مساله تا حدودی برطرف شده است.

وی با اشاره به اینکه همه کالاهای اساسی به اندازه کافی در استان موجود است، اضافه کرد: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه در بحث مصارف خانوار چهار هزار و ۴۴۷ تن روغن در استان تامین و توزیع شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اعلام اینکه ۷۴۴ تن روغن در حال حمل و توزیع در استان است، افزود: از این میزان تاکنون بیش از ۱۷۰ تن توزیع شده و بیش از ۵۰۰ تن هم در حال حمل به استان است.

دره‌وزمی با اشاره به اینکه در این مدت ۲ هزار و ۵۱۴ تن برنج هم توزیع شده و ۶۰۰ تن دیگر هم در حال توزیع در سطح استان است، یادآور شد: سه هزار و ۶۵۷ تن شکر ویژه خانوار و سه هزار و ۲۰۵ تن شکر ویژه صنف و صنعت تاکنون در استان توزیع شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تاکید کرد: طی ماه‌های مهر و آبان ۵۵۰ تن سهمیه مرغ منجمد به استان اختصاص یافته که ۲۸۰ تن آن توزیع شده و ۴۰ تن هم در انبار استان موجود و مابقی هم در حال حمل به استان است.

سامانه تلفنی ۱۲۴ بطور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و مردم می‌توانند هر گونه تخلف اقتصادی و صنفی در راستای عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی و کم فروشی را از این طریق اعلام کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha