مسوول بسیج حقوقدانان: ۱۰۰۰ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند

بوشهر-ایرنا- مسئول سازمان بسیج حقوقدانان گفت: ۱۰۰۰ زندانی جرایم غیر عمد سراسر کشوربا اجرای مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه آزاد شدند.

سهراب انبارکی روز دوشنبه در نشست با اعضای بسیج حقوقدانان استان بوشهر، افزود: بدهی این تعداد از زندانیان آزاد شده ۹۰ میلیارد تومان بود که همه این مبلغ از محل کمک‌های مردمی و خیرین تامین شد.

وی ادامه داد: باتوجه به تاکید رهبر انقلاب برای ادامه کمک‌های مومنانه، به جای توزیع بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و زندانی، کمک‌های مومنانه به سوی کمک به آزادی زندانیان رفت تا پس از رهایی از بند برای معیشت خانواده‌ خود تلاش کند.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان اظهارداشت: آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد طرح ارزشمندی است که اجرای آن از بوشهر آغاز شده است و امیدواریم در آینده شاهد جهشی باشیم تا هیچ زندانی تنگ دست جرایم غیرعمد نیز در زندان‌های این استان حضور نداشته باشد.

انبارکی گفت: لازم است آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در مرکز و همه شهرستان‌های بوشهر با مشارکت سازمان بسیج حقوقدانان، اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی و ستاد دیه این استان در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: طرح آزادسازی زندانیان تنگ دست در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه در سراسر کشور در حال برگزاری است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha