۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۴
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84124532
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گروه‌های فلسطینی ازسرگیری همکاری رام‌الله و تل‌آویو را محکوم کردند

تهران-ایرنا- گروه‌های فلسطینی تصمیم تشکیلات خودگردان فلسطین برای از سرگیری همکاری امنیتی با رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.

به گزارش روز پنجنشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نمایندگان ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس، جنبش جهاد اسلامی، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین، کمیته ابتکار ملی، سازمان الصاعقه و جبهه مردمی روز چهارشنبه طی نشستی در شهر غزه اعلام کردند که هرگونه اقدام تشکیلات خودگردان فلسطین علیه مردم محاصره شده غزه جرم محسوب می شود.  

نمایندگان گروه‌های فلسطینی همچنین ضمن بررسی آخرین تحولات سیاسی فلسطین و تازه ترین اقدامات و تحولات صورت گرفته در حوزه گفت و گوی ملی، از مقامات تشکیلات خودگردان خواستند تا بار دیگر موضعی ملی اتخاذ کنند و به نتایج نشست دبیران کل گروه های فلسطینی و فعال سازی مکانیزیم رهبری یکپارچه مقاومت مردمی مبتنی بر توافقات صورت گرفته در نشست رام الله ـ بیروت پایبند باشند. 

نمایندگان ارشد گروه های فلسطینی همچنین در این نشست از مسئولان رام الله خواستند تا به همکاری و هماهنگی امنیتی با رژیم غاصب صهیونیستی پایان بخشند.

نمایندگان گروه های یاد شده از جنبش فتح خواستند تا به سم پاشی ها و هجمه های تبلیغاتی اش علیه جنبش مقاومت اسلامی حماس پایان بخشد. 

شرکت کنندگان در این نشست بر لزوم تقویت رایزنی رهبران در برهه کنونی، افزایش سطح نشست ها با نخبگان ملی و اسلامی و عربی، لزوم مخالفت با همکاری امنیتی و عادی سازی روابط و پایبندی به ساماندهی به اوضاع داخلی و احیای وحدت ملی تاکید کردند. 

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha