۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۷
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84121644
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مردم البرز در اجرای طرح های مقابله با کرونا همراه هستند

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: مردم این استان در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های مقابله با ویروس کرونا همراهی لازم را دارند.

به گزارش روز سه شنبه مرکز اطلاعرسانی استانداری البرز ، نور محمد فردی  در بازدید از روند اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های مقابله با ویروس کرونا در استان  افزود: تیم های بازرسی به صورت مداوم در سطح شهرهای البرز عملکرد صنوف را رصد می کنند.

وی ادامه داد:  تاکنون شاهد همکاری و احساس مسوولیت قابل توجهی از سوی اصناف البرز بوده ایم که با تعطیلی واحدهای تجاری خود در قطع زنجیره انتقال کرونا و اجرای صحیح محدودیت های هوشمند، همکاری خود را نشان دادند که جای  تشکر دارد.

فردی گفت:  بازرسی ها تا مدت زمان اجرای طرح که ۲ هفته پیش بینی شده با قدرت ادامه دارد و امیدوار هستیم با همکاری اصناف و همراهی مردم شریف البرز در اجرای این طرح شاهد کاهش میزان سرایت بیماری و نیز آمار مرگ و میر باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز تاکید کرد: شرایط به گونه ای است که ابتلای یک نفر به کرونا سایر اعضای خانواده را در معرض خطر ابتلا قرار می دهد و از هم استانی هامی خواهیم در اجرای محدودیت ها همکاری لازم را داشته باشند.

طبق آمار میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در آبان ماه امسال البرز نسبت به ۲ موج قبلی کرونا  پنج شد.

تاکنون نزدیک به ۲۶ هزار بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان های البرز بستری شده که ۲ هزارو۱۷۰ نفر آنان جان باختند و حدود ۲۲ هزار نفر بهبود یافته اند.

البرز در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha