۳۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۰۱
کد خبرنگار: 2502
کد خبر: 84117028
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نورمحمدی: بازیکن جوان نباید برای پرسپولیس شرط بگذارد

تهران- ایرنا- کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: به نظرم رفتار باشگاه پرسپولیس با شاهین طاهرخانی درست بود، چون هر بازیکنی نباید برای پرسپولیس شرط و شروط بگذارد مخصوصا اینکه بازیکن جوان باشد.

علیرضا نورمحمدی در گفت و گو با ایرنا، در خصوص وضعیت پرسپولیس پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران اظهار داشت: کاش شرایط طوری می‌شد که یک مدافع باتجربه به پرسپولیس اضافه شود تا تیم را تا نیم فصل همراهی و کمک کند. البته شرایط پرسپولیس طوری نیست که بشود با هر بازیکنی فهرست آن را پر کرد.

وی ادامه داد: اگر سیدجلال و کنعانی مصدوم و یا محروم نشوند پرسپولیس مشکلی در دفاع نخواهد داشت. آقایحیی هم هرچه سریع‌تر یک دفاع خوب به تیم اضافه می‌کند تا از این جهت پرسپولیس کمبودی نداشته باشد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره عدم امضای قرارداد این باشگاه با شاهین طاهرخانی و قبول نکردن شروط این بازیکن توسط باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس باشگاهی نیست که هر بازیکنی بخواهد برای آن شرط و شروط بگذارد مخصوصاً اگر آن بازیکن جوان باشد. بازیکنان باید افتخار بکنند که از پرسپولیس پیشنهاد دارند و می‌خواهند به این تیم بروند. اگر باشگاه می‌خواست با پیشنهادات طاهرخانی موافقت کند کل تیم بهم می ریخت.

نورمحمدی افزود: پرسپولیس بازیکنی می‌خواهد که با جان و دل برایش کار کند و تیمی هم نیست که بشود پیشنهاد آن را به راحتی رد کرد. وقتی یک بازیکن جوان مثل طاهرخانی پیشنهاد پرسپولیس را آنطور رد می‌کند یعنی اینکه عاشق تیم نبوده. به نظرم رفتار باشگاه با او درست بود چون هر بازیکنی نباید برای پرسپولیس شرط و شروط بگذارد مخصوصا اینکه بازیکن جوان باشد.

وی در خصوص اینکه آیا به نظرش پرسپولیس می تواند امسال هم به موفقیت برسد؟ تاکید کرد: به نظر من پرسپولیس چنین شرایطی دارد. من مطمئنم اگر تا فینال مشکلی پیش نیاید و بازیکنی دچار مصدومیت نشود حتی پرسپولیس می تواند قهرمان آسیا شود.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره بازی هفته دوم این تیم با صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس در این بازی اولین پیروزی فصل را به دست می‌آورد. بعد از تساوی با سایپا تیم تلنگر خوبی خورد و بازیکنان می توانند نتیجه مساوی با سایپا را با برد مقابل صنعت نفت جبران کنند.

(«شاهین طاهرخانی» مدافع جوان فصل گذشته استقلال، ۲۸ آبان و در آخرین ساعت زمان نقل و انتقالات با قراردادی به مدت یک فصل راهی تیم پیکان شد. او مدنظر «یحیی گل‌محمدی» در باشگاه پرسپولیس شد اما مذاکرات طرفین به توافق منجر نشد. طاهرخانی خواهان گنجانده شدن بند جدایی در قراردادش شده بود که با مخالفت مسوولان پرسپولیس همراه شد.)

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha