فرماندار خرم آباد: محدویت‌های جدید کرونایی با دقت اجرا می‌شوند

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار خرم‌آباد گفت: به دنبال تصویب و ابلاغ طرح جامع محدودیت‌های کشوری مقابله با کرونا در این شهرستان تدابیر لازم برای اجرای دقیق مصوبات گرفته شده است.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی فرمانداری خرم آباد جعفر طولابی افزود: از ابتدای آذرماه استفاده از ماسک در اماکن عمومی پرتردد در همه شهرها در همه وضعیت ها الزامی است و متخلفان مطابق مصوبات ستاد جریمه خواهند شد.

به گفته وی برابر ضوابط ستاد ملی اجرایی، افراد دارای تست مثبت در صورتی که شرایط قرنطینه را رعایت نکنند برای تردد در داخل شهر محل سکونت خود برای هر بار مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه و برای رفتن به مسافرت به دیگر شهرها مبلغ ۳۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

طولابی اظهار داشت: از اول آذرماه تنها مشاغل گروه یک که قبلا از طریق اصناف به آنها اعلام شده است اجازه فعالیت خواهند داشت و مشاغل گروه های ۳،۲و ۴  به مدت دو هفته تعطیل هستند و در صورت تخلف به مدت دو هفته پلمپ خواهند شد.

فرماندار خرم آباد همچنین گفت: تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در سطح شهر ممنوع است  و برای متخلفان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی اعمال خواهد شد. 
وی اضافه کرد: همچنین  ورود خودروهـای شخصی بـا پــلاک غیربـومی بـه شــهرهای قرمز ممنـوع است و. جریمه یک میلیون تومانی برای خودروهای شخصی متخلف حداکثر یکبار در ۲۴ ساعت اعمال خواهد شد.

طولابی افزود: برگزاری هرگونه تجمع سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی،ورزشی در همه وضعیتها ممنوع است و اماکن فرهنگی و اجتماعی،نمازهای جمعه مساجد ،مراسم مذهبی ، مراسم آیینی نیز تعطیل است.

وی تصریح کرد: مدارس،دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ، آموزشگاههای خصوصی نیز در این ایام  تعطیل خواهند بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha