۳۰ آبان ۱۳۹۹، ۸:۰۹
کد خبرنگار: 2896
کد خبر: 84116508
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حواشی دربی لیگ برتری فوتبال استان کرمان

۳۰ آبان ۱۳۹۹، ۸:۰۹
کد خبر: 84116508
حواشی دربی لیگ برتری فوتبال استان کرمان

کرمان - ایرنا - دو تیم فوتبال مس رفسنجان و گل گهر سیرجان در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که این دربی حواشی به همراه داشته است.

 به گزارش ایرنا تیم فوتبال مس رفسنجان امروز (جمعه ) میزبان تیم گل گهر سیرجان از هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور است.

این دو تیم برای نخستین بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند و دربی فوتبال استان کرمان در لیگ برتر را رقم می زنند.

 این دربی مانند دیگر دربی ها از حساسیت خود برخوردار است و حواشی را به همراه دارد که قصد داریم به آنها بپردازیم تا به زیبایی و حساسیت این بازی افزوده شود.

 ابتدا باید گفت که تمرینات این دو تیم کرمانی که در لیگ برتر بازی می کنند در تهران و کرج برگزار می شود که باشگاه ها دلیل این اتفاق را کمبود امکانات در استان می دانند که البته این خود جای تحلیل و بررسی دارد و برگزاری ایرنا در آینده ای نزدیک به این گزارش می پردازد.

دو تیم برای برگزاری دربی استان کرمان از تهران به کرمان آمدند تا بازی خود را در رفسنجان برگزار کنند.

 ابتدا گل گهری ها نسبت به زمین بازی اعتراضاتی را داشتند که در نهایت با حضور مسئولان سازمان لیگ زمین چمن مصنوعی شهدا مس رفسنجان مورد تایید قرار گرفت.

سپس میزبانی رفسنجانی ها در دیار کریمان(کرمان) که این استان معروف به مهمان نوازی است مورد تحسین قرار گرفت دلیل این تحسین محل اقامت تیم گل گهر سیرجان بود.

 گل گهری ها که ابتدا قرار بود در هتل جهانگردی رفسنجان اقامت داشته باشند، اعتراض کردند و خواهان اقامت در هتل هیلان این شهر شدند. نکته قابل توجه اینجاست که هتل هیلان محل اقامت مسی های رفسنجان بود و این یک چالش بزرگ برای تیم میزبان شد.

  اما رفسنجان شهر پسته های خندان نشان داد که میزبان خوبی برای هر مهمانی است.

آنها رسم مهمان نوازی را به جا آوردند و با سفر به شهر کرمان خودشان در هتل پارس کرمان اقامت کردند و هتل هیلان رفسنجان را در اختیار تیم گل گهر قرار دادند.

در این خصوص امیر قلعه نویی سرمربی تیم گل گهر گفت: از مسئولان باشگاه مس رفسنجان که رسم میزبانی را به خوبی به جای آوردند تقدیر ویژه دارم و از آنها تشکر می کنم.

 گل گهری ها روز پنحشنبه با پرواز از تهران به کرمان آمدند و مسیر کرمان به رفسنجان را با اتوبوس طی کردند و در هتل هیلان این شهر اقامت گزیدند.

حالا همه چیز آماده است تا اولین دربی استان کرمان در لیگ برتر این فصل فوتبال کشور از ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه روز جمعه در ورزشگاه شهدا مس برگزار شود.

نگاهی داشته باشیم به بازی های هفته اول این دوتیم که گل گهر مدعی با مربیگری امیرقلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ برتر موفق شد در سیرجان سپاهان اصفهان را با سه گل شکست دهد و مسی های رفسنجان که اولین حضور خود را در لیگ برتر با مربیگری محمد ربیعی جوان تجربه می کنند در مقابل میزبان خود استقلال تهران تن به شکست داد.

این بازی همانند سایر بازی های فوتبال در کشور بدون حضور تماشاگر است اما علاقمندان به این این ورزش محبوب دنیا می توانند این بازی را به صورت مستقیم با گزارش رامین ضابطی از شبکه کرمان ببینند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha