۲۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۳۱
کد خبرنگار: 1010
کد خبر: 84108830
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درگذشت امام‌جمعه موقت مشهداردهال و چند خبر کوتاه

کاشان- ایرنا- درگذشت امام‌جمعه مشهداردهال پس از یک دوره بیماری، تصادف سواری و مینی‌بوس با ۶ مصدوم از جمله خبرهای کوتاه روز جمعه در نقاط مختلف استان اصفهان بود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمد عباسی امام‌جمعه موقت مشهداردهال و امام جماعت راتب آستان علی‌ابن محمد باقر (ع) که حدود ۲۶ سال توفیق اقامه نماز در این آستان مقدس را داشت، صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی که از بدو تاسیس نمازجمعه مشهداردهال در کسوت امام‌جمعه موقت نیز ایفای نقش می‌کرد، به دلیل ابتلا به سرطان روده و پس از تحمل رنج سه ساله این بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مرحوم عباسی اهل روستای بهار اردهال و از رزمندگان دفاع مقدس بود که در روستاهای منطقه اردهال و شهر کاشان نیز سخنرانی و اقامه نماز داشت.

***

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آسیب دیدن ۶ نفر در حادثه رانندگی در جاده برزک بین یک دستگاه سواری و مینی‌بوس خبر داد.

حسین ریاحی در این زمینه گفت: صبح امروز یک دستگاه پراید در حوالی روستای‌خنچه در جاده برزک با یک دستگاه مینی‌بوس برخورد کرده بود که با دریافت گزارش حادثه، بلافاصله کارشناسان اورژانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: پنج مصدوم حادثه از جمله یک مادر باردار برای تکمیل فرایند درمان به بیمارستان بهشتی کاشان انتقال یافتند و یک مصدوم نیز با توجه به جراحات سطحی در محل درمان شد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: راننده سواری که دچار صدمات شدیدی شده بود، در حال حاضر به حالت کما در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha