وزیر صمت: انتقال آب خلیج فارس به کرمان  یادگاری برای نسل بعد است

کرمان - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت)گفت: انتقال آب خلیج فارس به کرمان  یادگار ارزشمندی برای نسل های بعد است و باید استفاده بهینه آب به صورت جدی مورد توجه باشد.

به گزارش ایرنا ، علیرضا رزم حسینی شامگاه چهارشنبه در نشست مشترک با استاندار کرمان و مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود:
اجرای طرح انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان یک اتفاق نادر است و نمونه جدی و عملی شعار ما می‌توانیم محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد که اجرای این طرح حاصل زحمات، ایده پردازی، اراده و همت افرادی است که در ابتدا برخی ناامیدانه به این طرح نگاه می کردند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امروز در جنگ‌ اقتصادی قرار داریم تاکید کرد: تنظیم بازار و کاهش مشکلات مردم در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد و کالاهای اساسی از جمله برنج به بازار در روزهای اخیر وارد می شود.

طرح انتقال آب خلیج فارس به کرمان رویداد تاریخی است

استاندار کرمان در این نشست گفت: طرح انتقال آب به استان کرمان یک رویداد تاریخی است که برای بخش های مختلف استان ثمرات زیادی خواهد داشت.

محمد جواد فدایی با اشاره به سوابق وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: ایشان ایده‌های خوبی هم در صنعت و مسائل اجرایی دارند و مجموع این فعالیت‌ها می‌تواند تحولی در صنعت، معدن و تجارت کشور ایجاد کند.

وی تصریح کرد: امید داریم که مشارکت در افتتاح پروژه بزرگ خط انتقال آب خلیج فارس با خیر و برکت باشد و شاهد اجرای پروژه‌های خوب بعدی هم باشیم.

علیرضا رزم حسینی شامگاه چهارشنبه برای افتتاح فاز اول انتقال آب خلیج فارس به مجنمع معدنی گل گهر وارد شهرستان سیرجان شد و مورد استقبال جمعی از مسئولان قرار گرفت.

 پروژه انتقال آب خلیج فارس و اتصال مخزن ۴۵ هزار مترمکعبی خط آب خلیج فارس به سایت آبی گل‌گهر روز پنجشنبه توسط رئیس جمهوری و با حضور وزیر صمت از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری می رسد. 

طرح انتقال آب خلیج فارس به مجتمع گل گهر سیرجان، مس سرچشمه و چارد ملو یزد با مشارکت بخش خصوصی در مدت سه سال انجام شده است که فاز اول آن روز پنجشنبه به بهره برداری می رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha