نیروهای بسیج برای تقویت نظارت بر بازار سیستان و بلوچستان به کارگرفته می‌شوند

زاهدان_ ایرنا_ معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای بسیجی برای تقویت و تشدید نظارت بر قیمت اجناس در بازار در قالب طرح (همیاران بازرسی) در این استان به کار گرفته خواهند شد.

محمد قاسمی شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به اعلام وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کشور در راستای جلوگیری از تخلفات و جرایم اقتصادی و به منظور تقویت وتشدید نظارت و بازرسی از اصناف و بازار، نیروهای فعال بسیج اصناف در قالب طرح همیاران بازرسی، با سازمان های صمت و اتاق های اصناف در سطح کشور همکاری می کنند.

وی افزود: این طرح بر اساس امضای تفاهم نامه‌ای میان سازمان بسیج مستضعفین با وزارت صنعت، معدن و تجارت پایه گذاری شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اتکا به توان بالقوه بسیج، به عنوان یک رویکرد راهبردی همچون گذشته در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت است و این طرح در جهت بهره بردن از ظرفیت های بالای این نهاد در پایش فعالیت بنگاه های اقتصادی عملیاتی شده است.

به گزارش ایرنا تفاهم نامه طرح همیاران بازرسی در سیستان و بلوچستان در تاریخ سوم آبان ۹۹ میان سازمان بسیج و سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان امضا شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha