علی‌نژاد: با فدراسیون جهانی جودو به توافق نرسیدیم

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: شروط فدراسیون جهانی جودو غیرقانونی بود و به همین دلیل با آنها به توافق نرسیدیم.

به گزارش ایرنا، مهدی علی‌نژاد در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون دو و میدانی درباره تعلیق فدراسیون جودو اظهار داشت: بعد از تعلیق فدراسیون بوسیله فدراسیون جهانی، شکایت ایران به دادگاه ورزش انحام شد و یک ماه فرصت دادند تا مذاکره کنند تا مشکل را حل کنند. فدراسیون جهانی جودو بر همان شروط گذشته تاکید داشت که غیر قانونی و خلاف اساسنامه است. نمی‌توانیم شروطی فراتر از اساسنامه داشته باشیم و توافقی شکل نگرفته و منتظریم رای دادگاه عالی ورزش چگونه خواهد بود.

وی درباره شرایط دو و میدانی گفت: دو و میدانی به تازگی رییس خود را شناخته است. امیدوارم سال آینده شرایط دو و میدانی بهتر شود و اگر جایگاه واقعی خود را بیاید جهش خوبی خواهد داشت.

علی‌نژاد افزود: دو و میدانی ظرفیت خوبی دارد و اگر استعدادیابی خوبی شود به اهداف خود می‌رسد. این رشته در حوزه قهرمانی سال‌های خوب و بدی داشته است و هنوز به سطح کافی از رشد نرسیده است. امیدوارم رییس جدید فدراسیون به سرمایه‌گذاری در رده پایه بیشتر توجه کند و در حفظ استعدادها بکوشد. اینگونه نباشد که آنان وقتی به جایی رسیدند از این ورزش خداحافظی کنند.

وی توسعه ورزش قهرمانی عنوان کرد: گزارش حسابرس که در مجمع قرائت شد، نکات و ایراداتی داشت دارد و باید اشکالات گفته شود. دو و میدانی یکی از اولویت‌های ماست و از آن حمایت خوبی می‌کنیم.

معاون وزیر ورزش درخصوص قرارداد مربی احسان حدادی گفت: بودجه زیادی را به دو و میدانی اختصاص می‌دهیم و وظیفه این فدراسیون این است که مشکلات را حل کند. حدادی هم  مشکلی ندارد. در مورد جزییات قرارداد تک‌تک ورزشکاران اطلاع ندارم و باید از خود رییس فدراسیون بپرسید.

علی‌نژاد در خصوص اردوهای ملی‌پوشان رشته‌های مختلف گفت: حدود یک ماه و نیم پیش مجوزی را از ستاد ملی کرونا دریافت کردیم تا با رعایت پروتکل بهداشتی ملی‌پوشان المپیکی وارد اردو شوند. اکنون اردوهای کشتی، تکواندو و وزنه‌برداری شروع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha