۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 2155
کد خبر: 84094837
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرکز رشد شهرستان کهگیلویه راه اندازی می‌شود

۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴
کد خبر: 84094837
مرکز رشد شهرستان کهگیلویه راه اندازی می‌شود

یاسوج- ایرنا- رئیس پارک علم و فن آوری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور حمایت از افراد حقیقی و حقوقی، موسسات کوچک و متوسط در توسعه کارآفرینی، مرکز رشد شهرستان کهگیلویه وابسته به پارک علم و فناوری استان راه اندازی می شود.

سید شمس الدین هاشمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرکز رشد واحدهای فن آور کهگیلویه مرکزی است چند منظوره که  تحت نظارت پارک علم و فناوری استان و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت طی ماه های گذشته  فعالیت خود را به طور جدی شروع کرده است.

وی بیان کرد: در این مرکز، افراد حقیقی و حقوقی صاحب ایده و طرح های نوآور و فناور می توانند مستقر شده و علاوه بر استفاده از امکانات و زیرساخت های موجود از دیگر  حمایت های مختلف مرکز از جمله ارائه تسهیلات مالیاتی، نظام وظیفه، گمرکی، بیمه ای و تسهیلات مالی  نیز برخوردار شوند.

هاشمی اظهارکرد: تاکنون ۱۵ گروه فناور جهت استقرار در مرکز رشد کهگیلویه درخواست خود را ثبت کردند.

وی افزود:  مرکز رشد واحدهای فناور کهگیلویه با مالکین ایده ها، کسب و کار های نوآورانه و همه  افراد و گروه های حقیقی و حقوقی که برای پیاده سازی و اجرای ایده های خود همکاری ویژه خواهد داشت.

هاشمی گفت:  کارآفرینان در این مرکز می توانند با دریافت حمایت های ویژه، دستاوردهای تحقیقاتی، ایده های نوین و یافته های علمی خود را به کسب و کار تجاری تبدیل کنند.

وی  اضافه کرد: هدف این مرکز ارائه خدمات پشتیبانی جهت ایجاد و توسعه حرفه های جدید توسط کارآفرینان و مالکین ایده های نو در زمینه های کسب و کار نیز  است.

هاشمی ماموریت اصلی مرکز رشد کهگیلویه را ایجاد فضای مناسب جهت تجاری کردن دستاوردهای تحقیقاتی، فناورانه و حمایت از توسعه کسب و کارهای دانش‌بنیان ذکر کرد.

وی تصریح کرد:  مخاطبین در کهگیلویه  برای استقرار در مرکز  رشد شهرستان می توانید به آدرس  www.mrk.kbstp.ir مراجعه و دخواست خود مبنی بر استقرار در مرکز را ثبت کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha