فرماندار کنگان: سمن‌ها فرهنگ همزیستی با کرونا را ترویج دهند

بوشهر-ایرنا- فرماندار کنگان گفت: سازمان‌های مردم نهاد این شهرستان به ترویج فرهنگ همزیستی با کرونا، ترغیب مردم بر استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جامعه بپردازند.

به گزارش ایرنا، سید علی پاک نژاد روز چهارشنبه در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا کنگان، بیان کرد: بر اساس گزارش‌ها، بیشترین موارد ابتلا به کووید ۱۹ در این شهرستان در اثر شرکت افراد در دورهمی‌ها رخ داده و افزایش شمار مبتلایان زحمت کادر درمان این شهرستان را دو چندان کرده است.

وی افزود: موثرترین راه کاهش ابتلا و قطع زنجیره انتقال بیماری  کرونا، افزایش مراقبت‌ها و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است و دراین راستا آگاهی بخشی به افراد برای محافظت از سلامت خود و دیگران با استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی ضروری است.

فرماندار کنگان بر اعمال محدویت‌های جدید با توجه به افزایش موارد ابتلا تاکید و اعلام کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان نسبت به کاهش روشنایی پارک‌ها، بوستان‌ها و ضد عفونی اماکن عمومی اقدام کنند.

پاک‌نژاد یادآوری کرد: برپایی چادر در سواحل شهرستان و برگزاری هرگونه تجمع همچنان ممنوع است.

پیشنهاد اعمال محدودیت تردد وسائل نقلیه افراد غیر ساکن شهرستان در پایان هفته، پیشنهاد تعطیلی نماز جمعه و مدارس ، نظارت گسترده‌تر بر نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی واحدهای صنفی و نظارت بر بازارهای بزرگ سرپوشیده از دیگر موارد مطرح شده در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان کنگان است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha