اختصاص ۴۸۰۰ تن روغن خوراکی از محل ذخایر استراتژیک به استان تهران

تهران- ایرنا- معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: با توجه به کمبود روغن خوراکی در بازار و براساس ابلاغیه سرپرست معاونت بازرگانی داخلی ازمحل ذخایر استراتژیک۳۱ هزارو ۵۰۰ تن روغن خام به کارخانجات تولیدی روغن نباتی درسراسر کشور اختصاص داده شده که از این میزان چهار هزارو ٨٠٠ تن روغن به استان تعلق گرفته است.

مجتبی شیرقاضی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس آمار سهم روغن خانوار اصناف خرده فروش شهر تهران۵۵ درصد، سهم سازمان میادین ۵ درصدو مابقی به فروشگاههای زنجیره ای اختصاص می یابد.

وی ادامه داد: روغن مصرف خانوار از طریق بازارهای سازمان میادین میوه و تره بار و فروشگاههای زنجیره ای درسطح استان توزیع می شود و بازرسان سازمان صمت و اتاق اصناف بر این مراکز نظارت می کنند.

شیر قاضی بیان کرد: برای مصرف صنف و صنعت نیز ۲۰ هزار تن روغن در نظر گرفته شده است که ۳ هزارو ۳۰۰ تن آن به صنوف استان تهران اختصاص یافته و با قیمت مصوب به متقاضیان عرضه می شود.

وی تصریح کرد: کارخانه ها و اصنافی که برای مصرف روزانه تولیدات خود به روغن نیاز دارند می بایست ضمن ارسال درخواست از طریق انجمن یا اتحادیه ذیربط نسبت به سهمیه روغن اقدام کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha