بندپی: تأمین امنیت، سلامت و معیشت مردم اولویت تمام مسوولان است

تهران- ایرنا- استاندار تهران با بیان اینکه تامین امنیت، سلامت و معیشت مردم اولویت تمام مسوولان است، گفت: تحقق این اولویت نیاز به همکاری و تعامل مسوولان با یکدیگر دارد.

انوشیروان محسنی بندپی روز چهارشنبه در جلسه مشترک با مسوولان اجرایی و انتظامی شرق استان تهران که در محل ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز تأمین امنیت، سلامتی و معیشت مردم، سه مؤلفه اصلی در فعالیت تمامی مسوولان است و شعار سال نیروی انتظامی مبنی بر  «همه باهم برای امنیت و سلامت» بر اساس این مؤلفه تعیین شده‌است.

وی افزود: بی شک نیروی انتظامی به پشتوانه چهاردهه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و کسب تجارب ارزشمند و تحولات صورت گرفته در این نیرو، توانسته اعتماد مردم را جلب کرده و بهترین خدمات را به مردم ارائه دهد.

بندپی گفت: قطعا حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تولیدکنندگان در جای جای کشور به واسطه امنیتی است که امروز به برکت تلاش و همت تمامی مسوولان و نیروی انتظامی برقرار شده و توسعه شهرها به واسطه نظم ، انضباط و آسایشی است که در کشور وجود دارد.

استاندار تهران تأکید کرد: مهمترین سرمایه نیروی انتظامی که رهبر معظم انقلاب نیز همواره به آن تأکید دارند، حس اعتماد و اطمینان مردم به پلیس است، مردم پلیس را به عنوان یک یار مهربان و ضامن آسایش خود می‌دانند که مقتدرانه و با انگیزه در راستای ایفای حقوق شهروندی با بی قانونی برخورد می‌کند.

مهم‌ترین اصل تامین امنیت، پیشگیری است

وی، مهم‌ترین اصل در تأمین امنیت پایدار را پیشگیری اعلام کرد و افزود: اگر توان و ظرفیت خود را در اقدامات پیشگیرانه بسیج کنیم، شمولیت امنیت در جامعه گسترش پیدا کرده و وقت و هزینه برای برخورد موردی با اقدامات غیرقانونی هدر نمی‌رود.

رئیس شورای تأمین استان تهران افزود: پلیس در حوزه اجتماعی نیز اقدامات مؤثری انجام داده که نتیجه آن را می‌توان در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، خرده فروشان و بازپروری و جمع آوری معتادین متجاهر مشاهده کرد.

وی گفت: استان تهران با وجود اسم بزرگ، از فقر امکانات در حوزه‌های مختلف رنج می‌برد که این کمبود در شهرستان‌هایی که به سرعت رشد کرده و با جمعیت بسیار زیاد شکل گرفته‌اند، در حوزه‌های مختلف خود را نمایان می‌کند.

محسنی بندپی افزود: این که نیروی انتظامی شرق استان تهران با وجود کمبود امکانات موفق شده ۷۷ درصد از سرقت‌ها را 
کشف کند، نشان از اهتمام این نیرو در خدمت رسانی به مردم دارد.

وی گفت: ارتباط استان تهران با چهار استان مجاور باعث می‌شود که در هنگام تعطیلات و آخر هفته، شاهد حجم بسیار زیاد تردد خودروها از محورهای مواصلاتی باشیم که تأمین آسایش و امنیت رانندگان وظیفه‌ای است که نیروی انتظامی به خوبی از پس آن برآمده‌است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha